Gå til innhold

Trenger kles tips til konsert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på en heavy metal konsert, der skal jeg treffe en fyr jeg er keen på. Tingen er at jeg ikke aner hva jeg skal ha på meg? Er ikke helt min type musikk heller men blir med siden venninna mi inviterte meg med i tillegg til han jeg er keen på ville møte meg der. Venninna mi sier jeg kan låne en band t shorte av henne, men jeg vil ikke gå med en sliten alt for stor t shorte, vil ta meg bra ut iom jeg skal treffe han fyren se sexy ut. 

Jeg har en skinnbukse,skinn skjørt, nettingstrømper eneste jeg kommer på som er litt heavy haha. Aner heller ikke hvilke sko jeg skal ha, kan vel ikke komme i thigh high boots heller? Blir vell for stivt for en slik konsert? Huff trenger seriøst hjelp😁

Anonymkode: e58f3...a78

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg hadde tatt på svarte joggesko, skinny jeans, ei edgy T-skjorte og skinnjakke.

AnonymBruker
Skrevet

Har skinny jeans og skinnjakke, men ingen edgy t skjorter ei heller svarte joggesko. Kan som sagt låne t skjorte av venninna mi, men hun bruker større størrelse enn meg i klær så t skortene hennes ville rukket meg til knærne😝 men takk for tips. Noe fler?

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har skinny jeans og skinnjakke, men ingen edgy t skjorter ei heller svarte joggesko. Kan som sagt låne t skjorte av venninna mi, men hun bruker større størrelse enn meg i klær så t skortene hennes ville rukket meg til knærne😝 men takk for tips. Noe fler?

Ville gått for en plain hvit t-skjorte og ankelboots, om du har. 

Anonymkode: 42003...27c

• Liker 1
Skrevet

Du trenger ikke å kle deg helt overdrevet :) Jeg liker sånn musikk og har vært på mange konserter i den sjangeren og det er ulike mennesker der. Noen har en mer ekstrem stil, men de fleste synes jeg har en ganske "nedtonet" stil.

Jeg pleier å gå for jeans, topp, skinnjakke eller dongerijakke eller skjørt. Eventuelt en kjole, så lenge den ikke er veldig ubehagelig å ha på. Når det gjelder sko så ville jeg ha gått for behagelige sko. Ankelboots, converse eller lignende. 

Men jeg har sett folk i helt vanlige klær på slike konserter også.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du vil føler deg sexy, går for kjolen da. Det er jo ikke for stivt hvis du pynter deg riktig og komfortable. 

Noe sånn kjole med dongeri skjorte eller en kort, enkel cardigan under en skinnjakke med ankel støvletter og tights i 20-30 Den eller noe. Kan pynte med øredobber eller smykke rundt halsen for litt mer dypde også. 

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Kle deg i noe du liker, og føler deg vel i.. jeg er ei ganske rocka dame, men kan godt gå på konsert i blomstrete kjole :)  (Jeg bruker ofte band-Tskjorter, skinnjakke og jeans til hverdags, men på en konsert der "alle" har det så blir det nesten som en skoleuniform 😄

Anonymkode: 4caff...5be

AnonymBruker
Skrevet

Du har kanskje vært på den konserten alt?

I min verden er det viktigste med konsertklær at de tåler en mosh pit. Tror ikke han flørten blir så imponert hvis du må stå langt bak fordi du ikke kan risikere å få øl på skinnjakka eller ikke kan holde balansen når du blir skubba borti pga for høye hæler. 

Anonymkode: f8c62...0bc

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at du kanskje vil "pynte" deg litt siden du skal på date, men prøv å tenke på komfort først. Gode sko er viktigst da det blir mange timer stående (hvis ikke dere har sitteplass) på hardt underlag. Prøv å kle deg litt lett. På konsert er det mange mennesker og det blir fort varmt, så anbefaler en litt tynn ytterjakke som ikke er for mye pes å bære på om du må ta den av. Ellers ville jeg gått for svarte skinny jeans og en enkel t-skjorte eller topp som flere foreslår. 

Og bare sånn fordi jeg er nysgjerrig; hvilken konsert er det dere skal på? 😊 Elsker heavy metal og lurer på om det er noe jeg kanskje har gått glipp av 😜

Anonymkode: 762d8...0e4

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle tips! Jeg tror jeg går for et par svarte skinny jeans og en hvit enkel t skjorte. Til du som lurte på hvilken konsert det er snakk om så er det Avatar.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...