AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #1 Del Skrevet 1. mars 2019 Skal flytte til Tromsø og har et barn som blir to til høsten. Noen som har erfaringer med gode barnehager? Evt barnehager du IKKE vil anbefale? Anonymkode: e6740...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #2 Del Skrevet 1. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal flytte til Tromsø og har et barn som blir to til høsten. Noen som har erfaringer med gode barnehager? Evt barnehager du IKKE vil anbefale? Anonymkode: e6740...7db På selve øya. Anonymkode: e6740...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #3 Del Skrevet 2. mars 2019 Har hatt barn i barnehage kontinuerlig de siste 8 årene i Tromsø. På fastlandsiden, tromsdalen, tomasjord, kroken. Har bare positivt å si om bhg i området her😊 Anonymkode: 33adf...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 2. mars 2019 #4 Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) Har jobbet i de fleste i Tromsø. Generelt bare gode opplevelser! Er ingen som har gitt dårlig inntrykk for meg. Av de på øya... Jeg vet ikke om man må være student for å ha barna i studentbarnehager, men Breivang studentbarnehage var fantastisk og hadde flinke ansatte. Fin uteplass. Det er ikke så mange store avdelinger at barna blir oversett. Nært UNN. Prestvannet studentbarnehage har friluftsavdeling. Ligger ved prestvannet. Veldig fint uteområde, flinke ansatte. Fikk et veldig godt inntrykk av den. Likte at de fokuserte på mye utetid! Bymyra fikk jeg også godt inntrykk av. Ligger ved prestvannet, så er nært fine turområder. Denne ligger ganske nært Prestvannet studentbarnehage. Endret 2. mars 2019 av s0la Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #5 Del Skrevet 2. mars 2019 styr unna stakkevollan bhg! kun prøvd den, men særs dårlig erfaring. Lite pedagogikk, ungene ble sendt ut for at de voksne skulle slippe rydde/ vaske. Fikk til nøds sitte i garderoben på ekstra kalde dager og spise lunsj .... ingenting imot mye ute tid, men opplegget og argumentene rundt denne praksisen var ikke bra! Anonymkode: e4934...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #6 Del Skrevet 2. mars 2019 Har vært veldig fornøyd lyd med Hvalrossen 😊 men stortsett alle jeg kjenner er fornøyd med barnehagen sin, så jeg ville valgt en som er praktisk plassert. (og kanskje styrt unna stakkevollan, det er den eneste jeg har hørt noe negativt om) Anonymkode: f26e0...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #7 Del Skrevet 2. mars 2019 Har også hørt mye bra om di flest bhg på øya, men som ett par stykker sier over så ville jeg styrt unna stakkevollan bgh. Har hørt mye rart derfra og 2 venninner har måtte ta barna ut av den fordi dem va så misfornøyd. Anonymkode: 2f08d...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå