AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #1 Skrevet 1. mars 2019 Jeg har et ønske om å finne ei dame med ordentlig tykke bein, altså legger og lår. Etter hvert har jeg skjønt at de som har sånne legger har en tilstand som heter lipødem. Jeg synes det er utrolig fint, og har vært min preferanse så lenge jeg kan huske. Problemet er at det er vanskelig å finne noen som har det lille ekstra jeg ser etter. Datingsider funker ikke etter min erfaring.. Og selvfølgelig er personlighet viktigst;) Noen som kan hjelpe meg med dette? Er jeg bare for kravstor? Anonymkode: a6672...9ed
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #2 Skrevet 2. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et ønske om å finne ei dame med ordentlig tykke bein, altså legger og lår. Etter hvert har jeg skjønt at de som har sånne legger har en tilstand som heter lipødem. Jeg synes det er utrolig fint, og har vært min preferanse så lenge jeg kan huske. Problemet er at det er vanskelig å finne noen som har det lille ekstra jeg ser etter. Datingsider funker ikke etter min erfaring.. Og selvfølgelig er personlighet viktigst;) Noen som kan hjelpe meg med dette? Er jeg bare for kravstor? Anonymkode: a6672...9ed Kan dessverre ikke hjelpe deg, men forstår deg. Har selv hatt to slike deilige paryngre. Veldig fyldig rumpe og digre lår. Deilig! Litt vanskelig å komme til med min relativt korte penis, men det gikk takket være kvinnenes gode råd underveis. 😆 Så fortsett å lete du! Lykke til! Anonymkode: 3a541...3bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå