AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #1 Skrevet 1. mars 2019 Hei og god kveld 😊 Lurer på om det er fler her som har en syklus på 33-34 dager? Isåfall, ca hvor lang tid tar det før dere har eggløsning? 😊 Anonymkode: 713c0...e35
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #2 Skrevet 1. mars 2019 Eggløsning kommer 14 dager før menstruasjonen starter. Så da har du på ca. dag 20 dersom syklusen er stabil på 33-34 dager. Anonymkode: 28026...dd0
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #3 Skrevet 2. mars 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Eggløsning kommer 14 dager før menstruasjonen starter. Så da har du på ca. dag 20 dersom syklusen er stabil på 33-34 dager. Anonymkode: 28026...dd0 De fleste har det ja. Men det er også de som har kort luteal fase. Og da kan EL komme på dag 25 feks. Anonymkode: f6a16...623
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #4 Skrevet 2. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste har det ja. Men det er også de som har kort luteal fase. Og da kan EL komme på dag 25 feks. Anonymkode: f6a16...623 Jeg googlet meg gal for litt siden, siden mensen ikke kom. Over alt, alle sider jeg fant, så står det at uavhengig av sykluslengde så kommer EL ALLTID 14 dager FØR første dag i neste mens. Anonymkode: 28026...dd0
Mrs Robinson Skrevet 2. mars 2019 #5 Skrevet 2. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg googlet meg gal for litt siden, siden mensen ikke kom. Over alt, alle sider jeg fant, så står det at uavhengig av sykluslengde så kommer EL ALLTID 14 dager FØR første dag i neste mens. Anonymkode: 28026...dd0 http://www.syklus.info/egglosning/defekt-lutealfase/ Man kan ha defekt lutealfase
Sequel Skrevet 2. mars 2019 #6 Skrevet 2. mars 2019 Jeg har sykluslengde på 33-34 dager. Jeg både temper og sjekker med eggløsningstest, så er ganske sikker på når jeg har eggløsning. Min eggløsning bruker å komme på dag 23, altså 10-11 dager før mens.
Mrs Robinson Skrevet 2. mars 2019 #7 Skrevet 2. mars 2019 4 minutter siden, Sequel skrev: Jeg har sykluslengde på 33-34 dager. Jeg både temper og sjekker med eggløsningstest, så er ganske sikker på når jeg har eggløsning. Min eggløsning bruker å komme på dag 23, altså 10-11 dager før mens. Opplever du vansker med å bli gravid? Lutealfasen din burde forlenges litt for at egget skal rekke å feste seg
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #8 Skrevet 2. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg googlet meg gal for litt siden, siden mensen ikke kom. Over alt, alle sider jeg fant, så står det at uavhengig av sykluslengde så kommer EL ALLTID 14 dager FØR første dag i neste mens. Anonymkode: 28026...dd0 Det er ca. Ikke absolutt. 12-16 dager er alle helt normale lutealfaser. Anonymkode: c43fe...44e
Sequel Skrevet 2. mars 2019 #9 Skrevet 2. mars 2019 12 minutter siden, Mrs Robinson skrev: Opplever du vansker med å bli gravid? Lutealfasen din burde forlenges litt for at egget skal rekke å feste seg Har bare prøvd i 3 mnd, så det vet jeg egentlig ikke. Vet at den er litt vel i korteste laget, så prøver med pyridoksin (B6) og wild yam for å forlenge. Vet ikke hva annet jeg kan gjøre 🤷♀️
Mrs Robinson Skrevet 2. mars 2019 #10 Skrevet 2. mars 2019 45 minutter siden, Sequel skrev: Har bare prøvd i 3 mnd, så det vet jeg egentlig ikke. Vet at den er litt vel i korteste laget, så prøver med pyridoksin (B6) og wild yam for å forlenge. Vet ikke hva annet jeg kan gjøre 🤷♀️ Hvis det ikke klaffer etter noen måneder hadde jeg tatt en tur til legen og spurt om progesterontilskudd det kan forlenge lutealfasen
Sequel Skrevet 2. mars 2019 #11 Skrevet 2. mars 2019 7 minutter siden, Mrs Robinson skrev: Hvis det ikke klaffer etter noen måneder hadde jeg tatt en tur til legen og spurt om progesterontilskudd det kan forlenge lutealfasen Tusen takk for tips Har du erfaring med det selv?
Mrs Robinson Skrevet 2. mars 2019 #12 Skrevet 2. mars 2019 1 time siden, Sequel skrev: Tusen takk for tips Har du erfaring med det selv? Nei, men lest mye om det da jeg var bekymret for kort lutealfase første perioden etter jeg tok ut spiral
Sequel Skrevet 10. mars 2019 #13 Skrevet 10. mars 2019 På 2.3.2019 den 18.19, Mrs Robinson skrev: Nei, men lest mye om det da jeg var bekymret for kort lutealfase første perioden etter jeg tok ut spiral Nå er jeg på dag 25 og har enda ikke fått positiv EL-test, og temperaturen holder seg lav så tror ikke jeg har hatt EL enda 😩. Dette var kjedelig, nå når syklusen endelig hadde blitt ganske stabil. Etter kommentaren fra deg her sist så bestilte jeg time hos privat gynekolog i starten av april, kjenner jeg er glad for det nå, og det skal bli veldig greit å fått ting sjekket og eventuelt fått litt hjelp
Sequel Skrevet 10. mars 2019 #14 Skrevet 10. mars 2019 Nå blander jeg tråder litt ser jeg, men i tråden for EL-tester så postet du et bilde av en negativ test som ble positiv etter noen dager, der jeg også forventer positiv test (forventet min positiv på torsdag-fredag), og postet bilde av min test den samme dagen. Du fikk jo positiv test, men jeg venter enda ☹️
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #15 Skrevet 10. mars 2019 Jeg har 32-33 dager syklus med EL dag 18-19-20. Ikke noe problem å bli gravid Anonymkode: 09085...f91
Mrs Robinson Skrevet 10. mars 2019 #16 Skrevet 10. mars 2019 (endret) 7 minutter siden, Sequel skrev: Nå er jeg på dag 25 og har enda ikke fått positiv EL-test, og temperaturen holder seg lav så tror ikke jeg har hatt EL enda 😩. Dette var kjedelig, nå når syklusen endelig hadde blitt ganske stabil. Etter kommentaren fra deg her sist så bestilte jeg time hos privat gynekolog i starten av april, kjenner jeg er glad for det nå, og det skal bli veldig greit å fått ting sjekket og eventuelt fått litt hjelp Alltid greit å sjekke at alt ligger til rette for bebis 5 minutter siden, Sequel skrev: Nå blander jeg tråder litt ser jeg, men i tråden for EL-tester så postet du et bilde av en negativ test som ble positiv etter noen dager, der jeg også forventer positiv test (forventet min positiv på torsdag-fredag), og postet bilde av min test den samme dagen. Du fikk jo positiv test, men jeg venter enda ☹️ Det er ikke en mulighet for at du har hatt EL litt tidligere enn vanlig, og ikke fått med den LH-toppen? Hbor lenge har du hatt stabile sykluser? Det er ikke unormalt å hoppe over EL innimellom edit: så nå at du kommenterte lav temp, så da regner jeg med at du temper? Endret 10. mars 2019 av Mrs Robinson
Sequel Skrevet 10. mars 2019 #17 Skrevet 10. mars 2019 21 minutter siden, Mrs Robinson skrev: Alltid greit å sjekke at alt ligger til rette for bebis Det er ikke en mulighet for at du har hatt EL litt tidligere enn vanlig, og ikke fått med den LH-toppen? Hbor lenge har du hatt stabile sykluser? Det er ikke unormalt å hoppe over EL innimellom edit: så nå at du kommenterte lav temp, så da regner jeg med at du temper? Hadde jo vært det kjekkeste det ja, men jeg temper ja så dermed vet jeg at EL mest sannsynlig ikke har vært. Får se om den dukker opp da Vært stabilt siden oktober-november ca, da var det et år siden jeg sluttet på prevensjon.
Mrs Robinson Skrevet 10. mars 2019 #18 Skrevet 10. mars 2019 4 minutter siden, Sequel skrev: Hadde jo vært det kjekkeste det ja, men jeg temper ja så dermed vet jeg at EL mest sannsynlig ikke har vært. Får se om den dukker opp da Vært stabilt siden oktober-november ca, da var det et år siden jeg sluttet på prevensjon. Hmm, merkelig å plutselig få ustabil syklus da 😕
Sequel Skrevet 10. mars 2019 #19 Skrevet 10. mars 2019 24 minutter siden, Mrs Robinson skrev: Hmm, merkelig å plutselig få ustabil syklus da 😕 Og DER fikk jeg jammen positiv EL-test! Haha, løp på do siden det nesten kjentes ut som at jeg hadde fått mensen, tok samtidig en EL-test nå og jammen var den ikke positiv og det var EL-slim jeg kjente. Da får det bli litt action i dag da ☺️ Så tilfeldig 😄
Mrs Robinson Skrevet 10. mars 2019 #20 Skrevet 10. mars 2019 20 minutter siden, Sequel skrev: Og DER fikk jeg jammen positiv EL-test! Haha, løp på do siden det nesten kjentes ut som at jeg hadde fått mensen, tok samtidig en EL-test nå og jammen var den ikke positiv og det var EL-slim jeg kjente. Da får det bli litt action i dag da ☺️ Så tilfeldig 😄 👌🙌 krysset fingre og tær 😘
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå