Gå til innhold

gruer meg til utdrikningslaget

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gruer meg så masse. er så urolig for hva forloveren min vil finne på. har dere erfaring? hva har blitt gjort i derres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble tatt med på en helkropps massasje-behandling.

Og så dro vi og grillet etterpå

Gjest Principessa
Skrevet

Hei!

Jeg har ikke hatt mitt ennå...men vet at min forlover er godt i gang...og jeg gleder meg faktisk. Jeg stoler på henne. Jeg har sagt at jeg helst vil ha en dag med venninnene hvor vi skal ha det gøy og koselig. Litt god mimring, litt drikking, mye latter og tull. Ikke noe utdritninging eller teit stripper opplegg...syns det er skikkelig harry :roll: .

Snakk med vedkommende som skal holde utdrikningslaget ditt...presiser dine ønsker, så går det sikkert fint!

Skrevet

Det må jo være lov å si ifra hva du ikke ønsker? Det høres heldigvis ut som om færre og færre utdrikkingslag går ut på å "skjemme" ut bruden/brudgommen nå :P

Det er jo vennene dine og da synes jeg vel de bør respektere dine ønsker også :blomst: Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Forloveren din har vel en viss peiling på hva som fenger deg? Hun lager sikkert en flott dag for deg!

Utdritingslag er lavmål.

Skrevet
Jeg har ikke hatt mitt ennå...men vet at min forlover er godt i gang...og jeg gleder meg faktisk. Jeg stoler på henne. Jeg har sagt at jeg helst vil ha en dag med venninnene hvor vi skal ha det gøy og koselig.

:Nikke: Samme her! Jeg har sagt fra til min forlover hva jeg absolutt ikke kunne tenke meg, og vi er enige om at det er best for alle parter. For øvrig har jeg full tillit til det hun finner på, siden vi kjenner hverandre så godt.

Skrevet

Skjønner hvordan du har det, jeg gruer meg nemlig også.Men det er mest sånn "god-gruing" da. Også har jeg en liten følelse av at det blir enten denne helga eller neste, så er skikkelig spent.

Trur uansett vi overlever hele gjengen og noen av dere har jo allerede overlevd :)

Gjest Madam Felle
Skrevet
jeg gruer meg så masse. er så urolig for hva forloveren min vil finne på. har dere erfaring? hva har blitt gjort i derres?

Hvorfor grue seg? Du har faktisk lov til å si nei, om det er noe du ikke ønsker å gjøre. Men samtidig burde du ha nok tillit til den du har valgt som forlover, at du rett og slett burde glede deg. :wink:

Skrevet

Jeg gleder meg til utdrikningslaget. Min forlover (min søster) kjenner meg godt nok til å vite hva jeg foretrekker.

Gjest gjesta
Skrevet

Gi henne en liste hva du ønsker, feks:

racerkjøring (båt el bil)

massasje

aromaterapi

lage demo... osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...