Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #1 Skrevet 13. april 2005 Jeg lurer på hvor mange voksne personer det pleier å være i barneparker. Her er det to voksne på 20 barn. Synes kasnkje det er litt lite, men på en annen side er de jo alltid inne på parkens inngjerdede område. Virker som det fungerer bra.
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2005 #2 Skrevet 14. april 2005 Da mine jenter var små fikk jeg ikke barnehageplass. Dvs, vi fikk plass til den ene....På andre siden av byen.... Alternativet ble barnepark fra 10-14 hver dag. Jentene fikk møtt og lekt med andre barn , de var ute i frisk luft og jeg fikk noen timer fri til skolearbeid. Jeg har vært veldig fornøyd med park, har bare gode minner. Jentene ble skiftet på når de trengte de og de ble godt passet på. De gledet seg til å gå i parken og knyttet vennskap som består den dag i dag. I den parken vi brukte var det to godt voksne damer på rundt 20 barn. Hvordan de klarte å holde styr på alle er meg engentlig en gåte, men det gjorde de med glans! Selvflølgelig er det et bredere pedagogisk opplegg i en barnehage. Men vi har i allefall vært kjempefornøyd med park!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå