Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unibet ringer spillere som av en eller annen grunn slutter å spille over tid. De vil ha de på kroken igjen, og gir veldig gode innskuddsdeler.

De ringte meg og etter jeg benyttet meg av et gratistilbud, hvor du fikk spille for 200 KR, uten noe som helst- Og de fortsatte å ringe i flere uker.

Prøvde å blokkere, da skiftet de bare nr de ringte fra.

Så fullt mulig at de ringer ja

AnonymBruker
Skrevet

Godt navn på elskerinnen det Unibet. For å ha elskerinne er jo gambling det også !

Anonymkode: cb85c...b42

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, HansErik skrev:

Unibet ringer spillere som av en eller annen grunn slutter å spille over tid. De vil ha de på kroken igjen, og gir veldig gode innskuddsdeler.

De ringte meg og etter jeg benyttet meg av et gratistilbud, hvor du fikk spille for 200 KR, uten noe som helst- Og de fortsatte å ringe i flere uker.

Prøvde å blokkere, da skiftet de bare nr de ringte fra.

Så fullt mulig at de ringer ja

Det er helt sykt at de har lov å holde på sånn! Ikke lov å ha de spille kassene rundt lengre, men helt greit å reklamere for spille nettsidene. Er absolutt så mye enklere å trykke seg inn på en nettside enn å dra å spille på maskin. Har virkelig ikke skjønt hva staten tenkte med her. Forstår heller ikke de som står bak disse nettsidene. At de har samvittighet til å holde på sånn! 

Anonymkode: 0bf4c...6a5

AnonymBruker
Skrevet

Hehehe er dette ett reklame forsøk 😂

Anonymkode: ada01...71f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...