Gå til innhold

Er veske kjerring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 40 og har gått med skuldervesker fra cubus, lindex og HM, siden jeg var i 20 årene. Men så kom jeg til å tenke om det er litt kjerring? Det er denne type veske

main%5DS0000007859134_F_W30_20190204142741.png

Anonymkode: 59efa...665

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er helt innafor og inspirert som mange andre billigvesker fra dyre merkevesker.  Syns at liten veske til hverdags er litt kjerring, liker best store vesker. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke slave av designermerker, men har investert i en del merkevesker likevel. Ofte vintage eller kjøpt på ebay ol. En klassisk skulderveske i skinn bruker man i mange tiår. Jeg ville ikke nødvendigvis tenkt "kjerring", men jeg ser at sånne kjedebutikkvesker er av dårlig kvalitet.

Er ikke populært å si sånne ting her inne har jeg skjønt, selv om underforumet heter klær og mote. 

Anonymkode: 4656e...003

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På samme måte som enkelte klær "skriker" kjerring, så er det en del vesker jeg synes er skikkelig kjerring også.  Men å gå med veske sånn generelt er selvfølgelig ikke kjerring. Ved gjennomtenkt bruk kan en fin veske være det som setter prikken over i-en ved et antrekk :) 

Anonymkode: 3122f...6fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Who cares? Jeg bruker stor veske når jeg skal ha mye med meg og liten når jeg skal ha lite. Spiller de ingen rolle hvordan den ser ut. Jeg legger aldri merke til hvordan andres vesker ser ut.

Anonymkode: 50c46...8ed

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det  finnes mange ufattelig schtøgge vesker. Noen av dem koster 100 kr, noen av dem koster 30000. Bruker mye tid på å finne vesker jeg liker. Synes ikke veskene i Hi er noe pene iallfall.

Anonymkode: fb00e...709

• Liker 2
Skrevet

Kanskje noen oppfatter veske som kjerring, men hva er alternativet mener du? 
Fylle opp lommene? Bruke ryggsekk? 

• Liker 4
Gjest theTitanic
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke slave av designermerker, men har investert i en del merkevesker likevel. Ofte vintage eller kjøpt på ebay ol. En klassisk skulderveske i skinn bruker man i mange tiår. Jeg ville ikke nødvendigvis tenkt "kjerring", men jeg ser at sånne kjedebutikkvesker er av dårlig kvalitet.

Er ikke populært å si sånne ting her inne har jeg skjønt, selv om underforumet heter klær og mote. 

Anonymkode: 4656e...003

Hva spiller det for rolle at kvaliteten er dårligere? Vet du om brukeren av vesken trenger at den varer i ti år?

Innen året er omme kan hun ha lyst på en ny for alt du vet

Skrevet
4 minutter siden, theTitanic skrev:

Hva spiller det for rolle at kvaliteten er dårligere? Vet du om brukeren av vesken trenger at den varer i ti år?

Innen året er omme kan hun ha lyst på en ny for alt du vet

Hvis man kjøper bare billigvesker på HM ol. trenger ikke kvaliteten være topp. Det er vesker man blir fort lei og bruker i kort tid uansett. Investerer man noen tusen på en veske er det mer gjennomtenkt og det faller seg slik at man bruker den i flere år.  Jeg gjør ihvertfall det med litt dyrere vesker.

Gjest theTitanic
Skrevet
4 minutter siden, SupaWoman skrev:

Hvis man kjøper bare billigvesker på HM ol. trenger ikke kvaliteten være topp. Det er vesker man blir fort lei og bruker i kort tid uansett. Investerer man noen tusen på en veske er det mer gjennomtenkt og det faller seg slik at man bruker den i flere år.  Jeg gjør ihvertfall det med litt dyrere vesker.

Å bruke flere tusen på en veske fremstår for meg som galskap. Men hver til sitt. 

Skrevet
14 minutter siden, theTitanic skrev:

Å bruke flere tusen på en veske fremstår for meg som galskap. Men hver til sitt. 

Syns ikke det er verre enn de som bruker flere hundre tusen på bil.   

• Liker 3
Skrevet
30 minutter siden, SupaWoman said:

Mine billigvesker fra HM og lignende holder seg flere år, og jeg blir ikke lei av dem. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 27 år og bruker små vesker. Hva skal jeg ha i en stor veske? Mye å drasse på ... 

Anonymkode: 14e61...621

• Liker 2
Gjest theTitanic
Skrevet
1 minutt siden, SupaWoman skrev:

Syns ikke det er verre enn de som bruker flere hundre tusen på bil.   

Galskap det og. Dog bedre ettersom bilen er en nyttegjenstand for å komme fra A til B. Man kan ikke kjøre noe sted i en veske. 

Kvalitet er noe som trengs på ytterklær som skal være vind og vanntett. Treningssko, fjellstøvler etc. 

Gjest Tigress
Skrevet

Den nedste veska minner litt om den Marina Loiseau brukar, og ho er jo seriøst den kulaste dama vi har sett på film sidan nokongong, så nei, den er ikkje kjerring. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det er vel bare gamle kjerringer sim går med veske. Gjerne med kamferdrops og andre små gaver til barnebarna. 

Hva er det du må ha med deg som du ikke kan ha i lomma? 

Anonymkode: 44e5e...11e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Det er vel bare gamle kjerringer sim går med veske. Gjerne med kamferdrops og andre små gaver til barnebarna. 

Dameklær har jo så mange lommer. Not. 

Anonymkode: fb00e...709

• Liker 4
Gjest INGNTNG
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mobilen min. Hvis jeg bruker skinnjakke og skinnyjeans har jeg ikke plass til den noen steder. Men nå bruker jeg som oftest ryggsekk da. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke lommer ? TS

Anonymkode: 59efa...665

Skrevet (endret)

Jeg er litt over 50 og bruker også liten veske av og til. Orker da ikke gå rundt og drasse på en diger veske bare fordi noen bloggere og kjendiser gjør det!

Kjøpte min lille veske på salg, halv pris for en merkeveske :) Eneste merkevesken jeg har da. Eneste vesken overhodet, faktisk. 

Før i tiden pleide jeg å kjøpe ny veske kanskje en eller to ganger i året. Hver gang jeg ble lei av vesken, kjøpte jeg en ny. Kunne kjøpe skinnvesker da, men ikke merkevesker. Det gadd jeg ikke bruke penger på.

Nå bruker jeg sjelden veske. Skal jeg bare i butikken, stapper jeg lommeboka i ene lomma og mobilen i andre. Da bruker jeg ikke veske.

Endret av Million
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...