AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #1 Skrevet 1. mars 2019 Har ikke kjæreste og ser det er vanskelig å finne så står med dette dilemma. Hva ville du valgt selv? Anonymkode: bd632...d1e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #2 Skrevet 1. mars 2019 "ff" hadde aldri vært aktuelt. Anonymkode: 9ff6c...5a4 14
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #4 Skrevet 1. mars 2019 Hatt samme FF i 2 1/2 år så valget sier seg vel selv da. Anonymkode: 0217a...fa7 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #5 Skrevet 1. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: "ff" hadde aldri vært aktuelt. Anonymkode: 9ff6c...5a4 Ikke her heller. Anonymkode: 4f3b0...357 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #6 Skrevet 1. mars 2019 Ville latt være å ha sex. Sex uten følelser er dårlig sex og det er sårende å bli sett på som "ikke bra nok som kjæreste men god nok som gratis-ligg" Anonymkode: be69f...d81 12
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #7 Skrevet 1. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville latt være å ha sex. Sex uten følelser er dårlig sex og det er sårende å bli sett på som "ikke bra nok som kjæreste men god nok som gratis-ligg" Anonymkode: be69f...d81 Enig. Så her blir det 0. Ikke kul om jeg skal bli utnyttet. Anonymkode: f44cb...df6 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #8 Skrevet 1. mars 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke kjæreste og ser det er vanskelig å finne så står med dette dilemma. Hva ville du valgt selv? Anonymkode: bd632...d1e Jeg ville brukt fingrene. Anonymkode: 69722...5b7 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #9 Skrevet 1. mars 2019 Jeg kunne mer enn gjerne hatt en FF om jeg var singel. Men, jeg har jo også vært i et forhold i nå 18 år - og får oppmerksomhet fra tid til annen fra andre menn, så jeg har ikke dårlig selvtillit på hvorvidt jeg ansees som å være forholdsmateriale eller ikke. Jeg stiller mer spørsmålet om «vi har kjemi sammen» for enten bare sex eller forhold også, så i hodet mitt er ikke det en utfordring. Men, hadde jeg vært 18-27 år og egentlig ønsket kjæreste - så hadde ikke FF vært aktuelt. Anonymkode: 2056f...9eb 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #10 Skrevet 1. mars 2019 Det er jo ikke et dilemma før man møter noen man vil ligge med. Jeg har vært singel forever og gått perioder med ff og perioder uten sex. Jeg bestemmer meg ikke for å få en pulevenn, jeg møter jo bare noen det er gøy å ligge med. Og jeg bestemmer meg heller ikke for at nå skal jeg ikke ha sex på noen måneder, jeg møter bare ikke noen jeg vil ligge med på noen måneder. Gjør det du vil, når du vil. Problem solved. Anonymkode: e5e22...1e6 3
Gjest hind Skrevet 1. mars 2019 #11 Skrevet 1. mars 2019 Da ville jeg kjøpt meg noen morsomme sexleker og fikset orgasmene selv. Jeg tror ikke ff-opplegg er sunt for den mentale helsen, og jeg tror man blir såpass "ødelagt" av det at det blir vanskelig å fungere i et forhold etterpå. Jeg ville ikke hatt en mann som hadde hatt en ff i flere år. Np way. Jeg ville sett på ham som svært dreven i å skille mellom sex og følelser, og tenkt at han sikkert ville hatt lett for å ligge med random damer hvis lystene våknet når jeg ikke var der. Jeg er kanskje gammeldags der, men masse erfaring med sex uten følelser er et rødt flagg for meg.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #12 Skrevet 1. mars 2019 Lett valg. Ikke sex. Sex bare for sexens skyld høres utrolig kjedelig ut. Anonymkode: 9c6d2...6ed 1
Missyme2 Skrevet 1. mars 2019 #13 Skrevet 1. mars 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Så her blir det 0. Ikke kul om jeg skal bli utnyttet. Anonymkode: f44cb...df6 Dette går jo begge veier? Hvis begge er enige om å være Ff, da er det jo ingen som blir utnytter? 🙄 2
Cronosgjesten Skrevet 1. mars 2019 #14 Skrevet 1. mars 2019 Ikke sex. Det har vært valget i snart 30 år. Sex har vært i forhold hele tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #15 Skrevet 1. mars 2019 18 minutter siden, hind skrev: Da ville jeg kjøpt meg noen morsomme sexleker og fikset orgasmene selv. Jeg tror ikke ff-opplegg er sunt for den mentale helsen, og jeg tror man blir såpass "ødelagt" av det at det blir vanskelig å fungere i et forhold etterpå. Jeg ville ikke hatt en mann som hadde hatt en ff i flere år. Np way. Jeg ville sett på ham som svært dreven i å skille mellom sex og følelser, og tenkt at han sikkert ville hatt lett for å ligge med random damer hvis lystene våknet når jeg ikke var der. Jeg er kanskje gammeldags der, men masse erfaring med sex uten følelser er et rødt flagg for meg. De aller aller fleste menn skiller jo mellom sex og følelser uansett, er jo derfor de ofte synes emosjonell utroskap er verre enn fysisk. Rar tankegang at du tror han har lettere for å ligge med randoms hvis han har hatt fast FF i flere år, vil jo tenke at de med mange ONS kan ha lettere for det? Anonymkode: 0217a...fa7 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #16 Skrevet 1. mars 2019 Det avhenger jo av hva man ønsker og vil. Jeg har ikke noe behov for å ha en kjæreste, da jeg føler at jeg ikke er klar for et forhold. Men jeg har ett sterkt behov for sex og intimitet av og til. Anonymkode: 010b4...ab5 1
Horten Market Skrevet 1. mars 2019 #17 Skrevet 1. mars 2019 1. Med FF utsetter du bare letingen etter en kjæreste, og det vil ta enda lengre tid før du får etablert deg. 2. Som tidligere FF er du mindre attraktiv i menns øyne. Så det reduserer sjansene dine. 3. Det er en illusjon å tro at kvinner ikke utnyttes som FF. Selvfølelsen din blir temmelig sikkert rammet. Og blir den ikke det, så er du ikke et godt kjæresteemne. Sant som det er sagt. Om du blir krenket og provosert, så endres ikke faktum for det. 4
Million Skrevet 1. mars 2019 #18 Skrevet 1. mars 2019 Jeg ville (og har) valgt "ikke sex". Å ha en FF er virkelig ikke noe for meg. 1
AnonymBruker 42 Skrevet 1. mars 2019 #19 Skrevet 1. mars 2019 Altså... Hva er i det hele tatt en "FF"?... En "fuck-friend" kan jo være så mangt . Det kan være en du synes er både deilig, morsom, interessant, "and if the stars were aligned" så kunne man levd levd lykkelig i alle sine dager. Det kan jo også være noen man ikke synes noe spesielt om, annet at man synes sex er en viktig ting å ha jevn tilgang på. Type midlertidig bekvemmlighets-knul uten annet enn mangel på sex som faktor for "forholdet", i mens man leter etter den rette... (Iaf. slik jeg har forstått bruken av uttrykket) JA/NEI, alt etter som, blir mitt svar...
Cronosgjesten Skrevet 1. mars 2019 #20 Skrevet 1. mars 2019 1 time siden, hind skrev: Da ville jeg kjøpt meg noen morsomme sexleker og fikset orgasmene selv. Jeg tror ikke ff-opplegg er sunt for den mentale helsen, og jeg tror man blir såpass "ødelagt" av det at det blir vanskelig å fungere i et forhold etterpå. Jeg ville ikke hatt en mann som hadde hatt en ff i flere år. Np way. Jeg ville sett på ham som svært dreven i å skille mellom sex og følelser, og tenkt at han sikkert ville hatt lett for å ligge med random damer hvis lystene våknet når jeg ikke var der. Jeg er kanskje gammeldags der, men masse erfaring med sex uten følelser er et rødt flagg for meg. Alle tre kjærestene jeg har hatt siden 1995 har hatt masse uforpliktende sex, så tror dette er en greie som kvinner generelt har mindre grunn til å bekymre seg over. Jeg var også den som ble for kjedelig i alle tre, og ble dumpet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå