Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Treåringen trenger ny parkdress nå til våren, da PoP-dressen dessverre er for liten. Har vært veldig fornøyd med den med uttagbart fôr, men den er ikke å få tak i akkurat nå i butikk. Synes årets parkdress til de store barna fra PoP var lite fin🙈 Også kunne jeg tenke meg å prøve noe annet og muligens litt rimeligere. Hva vil dere anbefale? Det finnes jo så mange å velge mellom. Den må tåle en del vann, og generelt være slitesterk, men god å bevege seg i. Har ei som elsker å være ute i all slags vær, så klærne må tåle litt røff behandling :) Har sett litt på Reima og Reflex, men der er jo mange forskjellige typer. Tar gjerne i mot tips til gode dresser😄

Endret av Lumos
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reimatec har vi alltid vært fornøyde med uansett årstid, om du ser på barnihagen.no kan du være heldig å finne fjorårets modeller f.eks til halv pris. 

Helly Hansen shelter dress hadde vi i fjor og den holdt veldig bra. Xxl pleier ha den på tilbud, synes jeg nettopp så den til 799 for medlemmer. 

Skogstad har vi og god erfaring med, og ofte greie priser. Ikke softshelldressene da, men vanlig skalldress.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt vinterdress KAXS fra Kappahl på 2 året og de er perfekte for en tøff vinter med snø + våtte kalde dager. De er varme og tåler såpass mye regn. Barnet mitt har aldri blitt vått. De er romslige og gode å bevege seg i.  

Anonymkode: ef8f1...536

AnonymBruker
Skrevet

Har sverget til Reima Gotland i alle år...

Anonymkode: acb32...06d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Reimatec har alltid klart å holde vann og kulde ute uten å få hull, selv om ungen min sklir på knærne, magen og rumpa dagen lang. 

Anonymkode: 543ab...853

AnonymBruker
Skrevet

Name It softshell dress, veldig gode og rimelige 😊 De har et lite fleecefor og tåler endel vann, kan bruke den nesten hele året da vi bare pleier å ha ull under om det er kaldt. 

Anonymkode: f1606...5ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har brukt Skogstad sin. Anbefaler absolutt den.

Anonymkode: 14643...bca

Skrevet

Ser noen foreslår vinterdresser, mulig jeg har formulert meg dumt, men er altså ute etter vår/høstdress :) Tusen takk for alle tips, skal sjekke de ut!

AnonymBruker
Skrevet

Reima og Helly Hansen er våre favoritter.

Anonymkode: 160ea...b31

AnonymBruker
Skrevet

Alltid vert fornøyd med wheat. Pomp delux har også gode dresser :)

Anonymkode: 38e23...3bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...