AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #1 Skrevet 1. mars 2019 Er blitt livredd her. Har fått hpv virus og må ha konisering og lurer på om jeg noen gang kommer til å tørre å ha sex igjen. Hva med dere andre? Har dere hatt noe eller har? Anonymkode: 8bff2...5e7 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #2 Skrevet 1. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er blitt livredd her. Har fått hpv virus og må ha konisering og lurer på om jeg noen gang kommer til å tørre å ha sex igjen. Hva med dere andre? Har dere hatt noe eller har? Anonymkode: 8bff2...5e7 Ingen svar? Anonymkode: 8bff2...5e7
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #3 Skrevet 1. mars 2019 Bare bruk kondom og ikke gi oral så er du trygg mot det meste. Anonymkode: 8c7f6...149 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #4 Skrevet 1. mars 2019 Jeg er 27 og har aldri hatt sex. Og aldri i livet om jeg kunne hatt ons. Ble også interessert i en mann for utrolig mange år siden, men så hadde han ons med ei jente som lå med en ny fyr hver uke, etter dette var jeg ikke interessert i å være bortpå han. Seriøst...jeg kjenner jenter som ikke har brydd seg om kondom, bare gått på pilla...for så å klage på klamydia osv! Anonymkode: 202cf...3f9 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #5 Skrevet 1. mars 2019 Kom nettopp ut av et 2 års langt forhold med min første kjæreste, og fikk klamydia etter første gutten jeg hadde sex med. Er ikke redd for å ha sex, men har lært leksa: Bruk kondom. Anonymkode: 90cd8...929 1
Tigertone Skrevet 2. mars 2019 #6 Skrevet 2. mars 2019 Sex er alltid forbundet med risiko på en eller annen måte, men bruker man kondom både under samleie og oralsex, i tillegg til godkjent glidemiddel, er det en god del som skal til for at man blir smittet av sykdom e.l. Så det er ikke noe å være redd for om man opptrer ansvarlig.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #7 Skrevet 2. mars 2019 Har aldri hatt kjønnssykdommer. Har ikke ons så den saken er grei 👍🏻 Anonymkode: 758eb...f68 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #8 Skrevet 2. mars 2019 Siden jeg er redd for kjønnssykdommer og ikke ønsker herpes og kjønnsvorter så vil jeg aldri ha sex før jeg får en kjæreste. Anonymkode: 719b0...f90
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #9 Skrevet 2. mars 2019 Jeg har alltid vært redd for sykdommer og alltid vært flink med kondom og aldri fått noen sykdommer. Men nå er jeg litt redd for sex igjen fordi vi tok steget til å droppe kondom etter å ha sjekket oss (ff) og hadde sex én gang uten kondom, og så fant jeg ut hvor mye hun hadde løyet om ting. Hun var så manipulativ, og ekstremt god til å lyve, så nå er jeg redd for å ikke kunne stole på noen igjen. Anonymkode: f9f2f...ee9
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #10 Skrevet 2. mars 2019 Meg over her: Altså ikke stole på noen igjen som i ennå en gang. Ikke ever again, det kommer vel ettehvert, etter ennå mer jobbing med seg selv🙄 Anonymkode: f9f2f...ee9
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #11 Skrevet 2. mars 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare bruk kondom og ikke gi oral så er du trygg mot det meste. Anonymkode: 8c7f6...149 Kondomer kan sprekke og man kan likevel få sykdommer og potensielt dø av aids. Jeg er SÅ glad jeg slipper å ha sex med noen og slippe å være konstant redd for å bli smittet av sykdommer, siden menn flest bare er utro. Jeg fikk mycoplasma av en ex og det kosta meg flere tusen i behandling Så aldri stol på en mann og bare la vær å ha sex. Det er ikke verdt risken. Jeg måtte ta opp masse kreditt for å få råd til å betale for behandlingen min og fikk derfor økonomiske bekymringer, slet med å få penger til mat bl.a. Fyren dumpa meg så jeg måtte ta alle kostnadene alene Skal aldri ha sex igjen, er ikke verdt risken og jeg har ikke råd til å bruke så mye penger på medisiner og behandling. Anonymkode: e8bb3...681
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #12 Skrevet 2. mars 2019 Syns det er verdt å få kjønnssykdommer som klamydia så lenge jeg får dyppet meg i en deilig jente.. Anonymkode: 0ac7c...796
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #13 Skrevet 3. mars 2019 Jeg sluttet å ha ons når jeg var 19 ca, og har i ettertid krevd at vi begge skulle testes før jeg lå med noen nye. Trodde jeg hadde fått klamydia på et tidspunkt, og ble skremt, men hadde heldigvis ikke det. De ti årene som har gått siden da har jeg bare ligget med kjærester, hvor jeg fikk se resultatene fra testene først. Ikke særlig romantisk, men helt nødvendig. Har også sjekket meg jevnlig med hver kjæreste for å være sikker. Så ja, jeg er redd for å ligge med folk. Folk er så dumme når det kommer til slikt. Anonymkode: 0194f...0bc 1
Apekatten Skrevet 3. mars 2019 #14 Skrevet 3. mars 2019 Jeg har dessverre aldri vært redd for å få kjønnssykdommer, men har blitt mer redd for det jo eldre jeg blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå