AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #1 Skrevet 1. mars 2019 Noen som er god på printere som har noe ideer om hva som kan være galt? Når jeg printer ut blir det slike linjer på bildene mine 😔 det er en hp Envy printer, 11 mnd gammel. Blekk ble byttet i desember, og jeg printer sist i slutten av januar. Har kjørt renseprogram av både patroner og printer, men linje problemene går ikke over 😔 Anonymkode: 30817...b77
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #2 Skrevet 1. mars 2019 Har du prøvd å rense printerhodet/dysene manuelt/mekanisk i tillegg, med sprit på et papir e.l.? Det er lenge siden jeg har brukt en blekkprinter, men jeg pleide alltid å få ganske godt resultat ved å rett og slett vaske bort det som hadde størknet. (Jeg brukte bare vanlig vann på et tørkepapir, men det er jeg litt skeptisk til å foreslå for andre. Jeg tror teknisk sprit e.l. er tryggere.) Anonymkode: 060ae...2b3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #3 Skrevet 1. mars 2019 Bruker du fotopapir eller vanlig papir?, blekkprinter må ha papir beregnet på blekk mens laserprinter må papir for laser. Anonymkode: 56302...639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå