Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #21 Del Skrevet 14. april 2005 Vi hadde TV på soverommet for noen år siden. Den ble brukt noen få ganger, men TVèn var for liten og stod for langt unna oss. Så der stod den et år og samlet støv, før vi flyttet den til kjøkkenet. Så sto den der og samlet støv i noen år før Lillegull fikk den på rommet til å se på BarneTV... Så nå står den der og samler støv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. april 2005 #22 Del Skrevet 14. april 2005 Ja, vi har TV på soverommet, og det kommer vi til å fortsette med. Synes det er koselig å se litt av God Morgen Norge mens vi gnir søvnen ut av øynene, se et sent program på kvelden og så bare kunne slå av TV'en og sovne. Soverommet kan godt være en stille og rolig plass selv om man har TV der, det er noe som heter en av-knapp vet dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 14. april 2005 #23 Del Skrevet 14. april 2005 Vi har ikke nå, med det er fordi det ikke er noe uttak der. Vil gjerne ha, syns det er kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 14. april 2005 #24 Del Skrevet 14. april 2005 Ja, jeg har TV på soverommet, men den brukes svært sjelden. Hadde en TV til overs, og satte den derfor opp på soverommet, men den står egentlig bare og samler støv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 14. april 2005 #25 Del Skrevet 14. april 2005 Vi har TV på soverommet og det skal vi fortsette med! Veldig kjekt hvis det er et program som går sent på kvelden - pusser bare tenner og går og legger meg og ser programmet der i stedet for å våkne til, som jeg ofte gjør, når jeg går på badet etter at programmet er slutt. Også greit hvis den ene har besøk og den andre vil se noe på TV eller av en eller annen grunn ikke vil delta i samtalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 14. april 2005 #26 Del Skrevet 14. april 2005 Ja, vi TV på soverommet. Helt ideelt for meg som bruker den ene delen av soverommet som trimrom. Der har jeg TV, video, trim-matte og div. utstyr. Ellers synes mannen at det er greit å kunne legge seg og se på fotball noen ganger hvis jeg sitter og ser noe annet på TV i stuen. Vi har også kjellerstue med TV, men den er det ungene som stort sett bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 14. april 2005 #27 Del Skrevet 14. april 2005 Ja' date= vi har TV på soverommet, og det kommer vi til å fortsette med. Synes det er koselig å se litt av God Morgen Norge mens vi gnir søvnen ut av øynene, se et sent program på kvelden og så bare kunne slå av TV'en og sovne. Soverommet kan godt være en stille og rolig plass selv om man har TV der, det er noe som heter en av-knapp vet dere. enig med deg Arkana. Vi har tv på soverommet. Kunne aldri tenke meg å fjerne den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. april 2005 #28 Del Skrevet 14. april 2005 Ja - og trives veldig godt med det. Deilig å kunne legge seg - selv om det er noe man gjerne skulle sett på tv... - koselig å våkne rolig til frokost TV osv Man må jo ikke se på TV hele tiden selv om den er på soverommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #29 Del Skrevet 14. april 2005 Har hatt det før, men den TV-en gikk tilslutt istykker. Skal vel kjøpe en ny når prisen på LCD TV-er kommer ned på et akseptabel nivå. Vil nemlig ikke ha en stor klump av en TV på soverrummet, men noe som henger på veggen går an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 14. april 2005 #30 Del Skrevet 14. april 2005 Vi har ikke tv på soverommet. Hadde ikke hatt plass til det heller. Men jeg hadde ikke hatt noe imot det. Så jeg ser ikke bort fra at vi får det en gang i tiden et sted med litt større soverom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 14. april 2005 #31 Del Skrevet 14. april 2005 Vi hadde det, men det var bare ungene som brukte den til å se tegnefilmer o.l. før de sovna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 14. april 2005 #32 Del Skrevet 14. april 2005 Vi har tv på soverommet vårt, men vi voksne bruker aldri den. Det er mest dattra våres som ser på film der. Når vi flytter skal den inn på ett allrom, så vi får den ut av soverommet vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 15. april 2005 #33 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg har ikke TV på soverommet, men vil gjerne ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. april 2005 #34 Del Skrevet 15. april 2005 Veldig kjekt hvis det er et program som går sent på kvelden - pusser bare tenner og går og legger meg og ser programmet der i stedet for å våkne til' date=' som jeg ofte gjør, når jeg går på badet etter at programmet er slutt. [/quote'] ja, vi har det. Brukes sjelden, men er veldig grei å ha de få gangene du skal se et program før du skal legge deg. Våkner alltid til når jeg skal stelle meg for kvelden, derfor er det greit å gjøre det først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå