Gå til innhold

Har du TV på soverommet?

Arwen

TV på soverommet?  

1. 1. TV på soverommet?

• Ja
      14
    • Nei
      33

Anbefalte innlegg

Jeg har skikkelig angst for TV på soverommet - hos oss er det bannlyst.

Vet ikke hvorfor, føler bare at på det rommet skal det være stille og rolig til enhver tid.

Har du TV på soverommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, vi har ikke TV på soverommet, men en gang skal vi ha det. Har hatt det før og følte ikke at det ga mer uro. Tvert imot var det ekstra avslappende en gang imellom å ligge i sengen og se litt på TV.

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skikkelig angst for TV på soverommet - hos oss er det bannlyst.

Vet ikke hvorfor, føler bare at på det rommet skal det være stille og rolig til enhver tid.

Har du TV på soverommet?

Er litt bannlyst hos oss også. Har aldri hatt det - kommer aldri (? :roll: ) til å få det...

På soverommet kan vi underholde oss med andre ting... :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også TV på soverommet bannlyst. Iallfall fra min side. Ikke aktuelt med TV på soverommet.

Ikke fordi jeg mener soverommet skal være så stille, for vi er ikke de stilleste i verden :sjarmor: Men rett og slett fordi det er så mye annet gøy man kan gjøre på soverommet istedenfor å se på TV :ler:

Sambo kunne nok gjerne tenkt seg TV på soverommet, men der setter jeg meg på bakbena, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt det ikke bare er meg som er streng på det :ler: B ønsker seg det også nemlig, men jeg vil ikke bli forvist til soverommet når jeg skal se "de teite" programmene mine :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

Jeg forbeholder meg retten til å sende HAM på soverommet når han skal se de teite programmene sine, jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har, men den brukes sjelden. Har ingen andre rom enn stue, så om vi vil se ulike ting kan vi se. Også er det noen programmer vi koser oss med i senga om de går sent, eks reprisen på Nytt på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!

Har aldri hatt det og kommer heller aldri til å vurdere å ha det. Garantert!

Vi funderer også på å kaste tven ut av stua, putte den ned i kjelleren i steden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, jeg svarte ja jeg da, men det er vel mer sånn at jeg har soverommet på stua der jeg har TV.... :ler:

men det innebærer ihvertfall at jeg har tv på samme rom jeg har senga mi i!!

alltid stille og rolig på soverommet stemmer ikke for min del likevel. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei!

Har aldri hatt det og kommer heller aldri til å vurdere å ha det. Garantert!

Vi funderer også på å kaste tven ut av stua, putte den ned i kjelleren i steden.

Vi har også snakket om å ha et eget tv rom når vi skal bygge oss hus, men er redd stua ikke blir brukt da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det har vi ikke.Men mannen har lyst til å kjøpe en tv med dvd og ha på soverommet.Jeg skjønner ikke helt vitsen.

Koldbruna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, har ikke. Ville kanskje vurdert det om jeg bodde alene og trengte "selskap" før jeg sovnet. Vi har eget tv-rom, og JA, det fører til at stua blir lite brukt, selv om vi ser lite på tv. (vi har egne arbeidsrom også, som brukes hele døgnet.. vi er kanskje ikke stuemennesker, bare). Uansett synes jeg det er greit å ikke ha den store og stygge tv-en + diverse høytalere, dvd-spiller, forsterker osv i et ellers fint og hyggelig rom.

Synes tven lager en ekkel pipelyd så lenge den ikke er slått heeelt av, og ville sikkert hatt problemer med å sovne om kjæresten ville sett seinere på tv enn meg. Dessuten tar tv mye oppmerksomhet; det blir litt feil på et soverom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...