AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #21 Skrevet 2. mars 2019 Å, dette trengte jeg å høre idag 💕 Du er god, ts! Klem til deg ☺️ Anonymkode: c07e4...31a
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #22 Skrevet 2. mars 2019 36 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner på generelt basis så er jeg enig i. I utlandet f.eks. Men desverre ikke nordiske damer. Har aldri sett mennesker så høye på seg selv. Slenge dritt om hverandre. Har så mange krav til hvordan mannen skal være. Gentlemann vil de ha men samtidig vil de ha likestilling.Damer kjenner damer og det er derfor de hater hverandre. Anonymkode: 5fcfa...017 Wow!!! Hvordan har du det med deg selv og dine omgivelser? Anonymkode: 2e035...461 1
Gjest ThotSlayer Skrevet 3. mars 2019 #23 Skrevet 3. mars 2019 19 hours ago, AnonymBruker said: Du skulle ønske du hadde vært homo da eller? Anonymkode: 326c3...f98 Faktisk ja, jeg skulle faktisk ønske at jeg kunne velge legning så hadde jeg byttet på flekken Homofile par er mer chill, de har lavest forekomst av partnervold (fordi de er så chille), og de er artige å være rundt som oftest. Homser ❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå