Gå til innhold

Kjære kvinner.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vil bare si til dere damer at jeg ser mange av dere sliter, og at dere har menn som ikke behandler dere slik de skal. Men vit at det er mange av oss menn som faktisk elsker kvinner. Selv om det til tider kan virke som det motsatte gjelder mest.

Dere er bare så flotte og hva hadde vel livet vært for oss menn, uten dere? Det hadde vært helt uutholdelig! Når jeg ser dere vakre damer, med deres helt egne væremåter, vakre smil, gode vesen, vennlighet, ja da kjenner jeg at jeg lever 🙂 Vær stolt over hvem du er og hvordan du ser ut ❤️

Anonymkode: 920d5...687

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det var veldig fint sagt av deg, TS.:takke: og klem til deg.

Anonymkode: 4c6a0...963

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil bare si til dere damer at jeg ser mange av dere sliter, og at dere har menn som ikke behandler dere slik de skal. Men vit at det er mange av oss menn som faktisk elsker kvinner. Selv om det til tider kan virke som det motsatte gjelder mest.

Dere er bare så flotte og hva hadde vel livet vært for oss menn, uten dere? Det hadde vært helt uutholdelig! Når jeg ser dere vakre damer, med deres helt egne væremåter, vakre smil, gode vesen, vennlighet, ja da kjenner jeg at jeg lever 🙂 Vær stolt over hvem du er og hvordan du ser ut ❤️

All erfaring tilsier at folk som deg er rasshøl. Dessverre.

Anonymkode: d07c3...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såpass ja... man kan ikke engang vise sin kjærlighet til kvinner uten å få det der slengt i fjeset.

- TS.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er klar over at kvinner er individer, sant? Å hevde at du elsker kvinner på generell basis er litt som å si at man elsker iskrem eller hunder, og det er faktisk ikke hverken særlig sjarmerende eller smigrende - tvert imot kan det fort oppfattes som ganske nedlatende. AB over har et poeng - menn som kommer med denne typen utsagn har ofte ikke det beste kvinnesynet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da høres det ut som at du må ta noen runder med deg selv og egen tankegang. 

Du høres ut som en herlig fyr, TS:hjerter_rundt:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha hahahaha.. Og damene faller som fluer. Er ikke mye vrøvl og løgn som skal til for å komme i trusa 👍😍🤡

Anonymkode: ec8be...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha hahahaha.. Og damene faller som fluer. Er ikke mye vrøvl og løgn som skal til for å komme i trusa 👍😍🤡

Anonymkode: ec8be...8b8

I alle dager... jeg har da ikke planer om å havne i trusa på noen jeg! Også på et nettsted av alle ting? Har ingen baktanker med tråden i det hele tatt jeg. Ville bare vise at det finnes menn der ute som setter pris på kvinnfolk. 🙂

TS

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Godt å høre. Er selv i sorg over å blitt lurt og tråkket på. Håper nydamen finner fort ut hvor sleip noen er. 😕

Anonymkode: 5efcb...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer

Yo, greit nok at damer er allrighte personer, men du overdriver litt vel mye

Jeg får sånn typ "bestevenn som ville forgrepet seg på en full og sovende venninne på nachspiel" vibber av deg. 

Endret av ThotSlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Yo, greit nok at damer er allrighte personer, men du overdriver litt vel mye

Jeg får sånn typ "bestevenn som ville forgrepet seg på en full og sovende venninne på nachspiel" vibber av deg. 

Yo, er det virkelig ikke mulig å vise sin kjærlighet til andre uten å bli anklaget for å være en løgner, bedrager eller voldektsmann?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Yo, er det virkelig ikke mulig å vise sin kjærlighet til andre uten å bli anklaget for å være en løgner, bedrager eller voldektsmann?

Er bare min livserfaring og det å ha sett nok av sultne menn i mitt liv. Jeg sa bare at du ga slike vibber.

Til neste gang hold igjen på superlativene. Når man overdriver mister det mye av verdien. "Det hadde vært uutholdelig uten kvinner"... LOL tror du virkelig på det du skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor finnes det så få menn som deg? Vi skulle hatt flere! Hadde bare disse idiotene der ute som nedverdiger kvinner forstått noe. Tro om hadde dem skjønt hvorfor dem er single?

Tusen takk for dine fine ord. Sånne menn som nettopp deg vi kvinner vil ha :kline:

Ha en flott helg!❤️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
43 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Er bare min livserfaring og det å ha sett nok av sultne menn i mitt liv. Jeg sa bare at du ga slike vibber.

Til neste gang hold igjen på superlativene. Når man overdriver mister det mye av verdien. "Det hadde vært uutholdelig uten kvinner"... LOL tror du virkelig på det du skriver?

Hadde du likt en verden uten kvinner? Sier mye om deg.

Anonymkode: 20eef...230

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde du likt en verden uten kvinner? Sier mye om deg.

Anonymkode: 20eef...230

Kvinner er allright å ha, men de er egentlig ikke nødvendige utenom det å føde barn og sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 timer siden, ThotSlayer skrev:

Kvinner er allright å ha, men de er egentlig ikke nødvendige utenom det å føde barn og sånt

Du skulle ønske du hadde vært homo da eller?

Anonymkode: 326c3...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinner på generelt basis så er jeg enig i. I utlandet f.eks. Men desverre ikke nordiske damer. Har aldri sett mennesker så høye på seg selv. Slenge dritt om hverandre. Har så mange krav til hvordan mannen skal være. Gentlemann vil de ha men samtidig vil de ha likestilling.Damer kjenner damer og det er derfor de hater hverandre.

Anonymkode: 5fcfa...017

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...