AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #1 Skrevet 1. mars 2019 Jeg har jobbet for en bedrift siden 2016, startet med 20% deretter økte jeg til 60 % med mulighet for å forkorte % ved behov. Nå jobber jeg 60 fortsatt, jeg kommer til å gjøre det frem til mai, for da slutter jeg der. Det skal sies at dette er en deltidsjobb ved siden av studiene. Jeg klarer såvidt å være der, er veldig lei av å jobbe der. Og det aller viktigst er at det går kraftig utover studiene og de sndre jeg jobber med. Vil det lønne seg for meg å gå ned i stillingen igjen? Anonymkode: 30eac...1e2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #2 Skrevet 1. mars 2019 Så lenge du klarer deg økonomisk må du jo bare gjøre det. Jeg gikk ned i stilling siste året på utdanningen min også, jeg ville prioritere studiene og ikke slite ræva av meg på en jobb jeg likevel skulle slutte i. Anonymkode: 7bb5d...f12 1
FrodeF Skrevet 1. mars 2019 #3 Skrevet 1. mars 2019 Med mindre du har 3 barn og er alenemor er 24 timer jobb i uka i tillegg til studier ingenting. Dersom dette går kraftig ut over studiene må du få en bedre struktur på hverdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå