Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her inne så leser jeg så ofte, i tråder om uføre eller andre med dårlig råd, at man må flytte til billigere bolig. Men hvor lett er egentlig det?

Hvis man skal bo relativt sentralt, ikke ha behov for bil, bo i nærheten av stedene man går til behandling, nærhet til butikk og lege. Og hva med venner og familie? Hvor skal man bo da?

De stedene jeg finner som er billige, så er man helt avhengig av bil, og det ville bli vanskelig å komme seg til behandling. 

Så jeg vil gjerne ha tips jeg. Jeg går jevnlig til behandling på rikshospitalet, har ikke bil, så det må ikke være for vanskelig å komme seg dit.

Anonymkode: b8d9b...212

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I de aller fleste tilfeller er det MYE billigere å bo sentralt enn å ha bil. 

En leilighet til 5 millioner koster deg 88 tusen kroner i året i renter. Det er mindre enn hva en nyere bil koster i året. Selv om jeg hadde fått en leilighet på landet GRATIS så ville jeg spart penger på å bli boende i byen..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, prt90 skrev:

I de aller fleste tilfeller er det MYE billigere å bo sentralt enn å ha bil. 

En leilighet til 5 millioner koster deg 88 tusen kroner i året i renter. Det er mindre enn hva en nyere bil koster i året. Selv om jeg hadde fått en leilighet på landet GRATIS så ville jeg spart penger på å bli boende i byen..

Jeg er helt enig med deg. Hjelper ikke at en leilighet langt ute på bygda koster 2000-3000 kr mindre i måneden å leie, det går jo bare da med til bil. Da er det kanskje bedre å bo sentralt, og ikke ha behov for bil. 

Anonymkode: b8d9b...212

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...