Gå til innhold

Jenta mi har fått plass i barnehagen fra Høsten

koldbruna

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Må du alltid svare slik?

Må du alltid forsvare barnehagene? Det ser ut til at du mangler evne til å se litt "humoristisk" på det; jeg legger jo temmelig på her da! (Men mener faktisk at man bør ta seg i akt også ang. personale - det er tydeligvis du er bevis på, så hårsår!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har også fått barnehageplass fra høsten. Men jeg gruer meg så innmari til at han skal være der..... :roll: Liker det ikke i det hele tatt. Dessverre har vi ikke anledning til at jeg eller faren er hjemme sammen med han... Huff... klarer små barn seg i barnehagen? Han vil være ca 14 mnd. :grine: Snufs...

Akkurat sånn tenker jeg også.Og dessverre har ikke jeg heller råd til å gå hjemme ett helt år,med bare barnetrygd og kontantstøtte.

Min datter vil være akkurat 13 mnd når hun begynner i barnehagen.

Og jeg tror nok at det er bra for barna å være i barnehage..og etterhvert vil nok både jeg og du være trygge på barnehagen,det er bare en innkjøringsfase først.Tror dette går bra jeg Cr@sh :klem:

Koldbruna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å merke alt tøy med navn.

Jeg har allerede bestilt navnelapper til å stryke på klærne fra Askeladden.

Koldbruna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer ikke alltid slik. Jeg har svart deg mange ganger før og prøvd å komme med saklige råd.

Men dette hører ikke hjemme i denne tråden, så jeg slutter her.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det stemmer at det ikke hører hjemme å komme med noen råd til meg i denne tråden, og det er faktisk ikke slik at jeg alltid ber om råd fordi om jeg sier min mening! Jeg er så lei av å alltid bli sett på som nærmest "hjelpesløs og total rådvil" fordi jeg kommer med mine meninger, og så tar dere det skikkelig ille opp om jeg ikke følger "rådene" deres..

Jeg skjønner bare ikke hvorfor du da må komme med en slik kommentar; den er jo ikke akkurat særlig hyggelig...og du burde vite hvordan jeg kom til å reagere. Så jeg regner med at det var derfor du gjorde det. Beklager Koldbruna, skal ikke ødelegge tråden din her. Du får ha lykke til i barnehagen.(For meg har dette imidlertid vært noe av det verste jeg har opplevd i hele mitt liv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LoisLane

Ikke bry deg om vår gode PPT/ barnehagegjest, Koldbruna. Lykke til med barnehageplass!

Ser at de minste barna i bhg. "vår" trives fint, og blir tatt med på leken av de store. Vi har pleid å få en tjukk barnehagebok ved oppstart, der står det mange gode råd og tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra etter hvert, som både Koldbruna og Tuppeliten sier... Det er sikkert verst i starten og helt sikkert mest for mamma'n.. :grine:;)

Håper i vhert fall jeg skal slippe og levere ham der hver dag kl 7.30 og hente han igjen 16.30... Det kommer IKKE på tale.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper i vhert fall jeg skal slippe og levere ham der hver dag kl 7.30 og hente han igjen 16.30... Det kommer IKKE på tale....  :ler:

Det håper jeg også at jeg slipper :ler:

Men jeg skal jobbe fra 0800 til 1500 4 dager i uka da...og ha en dag fri sammen med veslemor.

Koldbruna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ikke bry deg om vår gode PPT/ barnehagegjest, Koldbruna. Lykke til med barnehageplass!

Ser at de minste barna i bhg. "vår" trives fint, og blir tatt med på leken av de store. Vi har pleid å få en tjukk barnehagebok ved oppstart, der står det mange gode råd og tips.

Har jeg sagt noe galt? Jeg synes man bør være obs. på også negative forhold som kan oppstå; men det skal en kanskje ikke snakke om - slik at det kan komme som en overraskelse(mot oss grusomme foreldre)? Synes jo også det er temmelig frekt å fortelle folk at de ikke skal bry seg med andre; jeg har faktisk sagt lykke til. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det går så bra skal du se. Bare vent, plutselig vil minsten ikke hjem når du henter h*n. Skal bare leke litt til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...