Gå til innhold

sjalu mann

Tusseladd

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en ung dame på 29 år med to barn og er gift.

Det jeg vil fram til er om noen kansje kan gi meg noen gode råd anngående minn mann. Han er så sjalu. Her en kveld skulle jeg besøke en vennine som bor på sørlandet og var hjemme en tur på vestlandet, min mann synstes det var ok at jeg traff henne. Tror du ikke han ringte henne og lurte på om å få snakke med deg, og når jeg tok telefonen lurte ha på om jeg kom hjem for han ville da på besøk til en kammerat og da var kl. 2345...

Jeg ble veldig lei meg.. unnte han meg ikke å være ute med en veninne jeg ikke treffer så mange ganger i året, mens han ser sin venn hverdag? Jeg er så frustrert.... Det er mye annet som har skjedd og.. Me går til familie rådgivning. Han virker så interessert når me er der, men når me er komt hjem er han på samme viset igjen...

HJELP...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I utgangspunktet vil eg si han er ein stor egoist. Det skulle berre mangle at han ikkje kunne unne deg å besøke venninna di. Dessutan forstår eg det slik at de var heime privat hjå henne og då verkar det utruleg på meg at han skal føle sjalusi. Eg vil heller kalle det at han vil kontrollere deg på alle måtar. Her må det nok til djuptgåande endringar om du skal oppleve eit langt og godt ekteskap.

Men eg kjenner situasjonen for dårleg til å gi konkrete, sikre svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne karen skal nok få slite med å beholde deg, hvis han fortsetter slik, og du er av riktig støpning.

Slike tullinger gjør meg opprørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...