AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #1 Del Skrevet 1. mars 2019 Farmoren min ønsker å strikke gråtass genser til sine oldebarn. Er det noen som har den oppskriften som vil dele den med meg? Finner den ingen steder. Anonymkode: 2831e...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #2 Del Skrevet 1. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Farmoren min ønsker å strikke gråtass genser til sine oldebarn. Er det noen som har den oppskriften som vil dele den med meg? Finner den ingen steder. Anonymkode: 2831e...01d Du kan ikke ha søkt og letet særlig godt og mye... https://dalegarn.no/katalog/dg215-gratass/ http://dalegarn.no/stikkordkatalog/gratass/ Antar de er gratis, er de ikke det så er det ikke lov å dele. Anonymkode: 63b87...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #3 Del Skrevet 1. mars 2019 Hvis du hadde gått inn å sett på linkene du har delt så hadde du sett at lisensen er gått ut og at det ikke går ann å kjøpe de... Anonymkode: 2831e...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #4 Del Skrevet 1. mars 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du hadde gått inn å sett på linkene du har delt så hadde du sett at lisensen er gått ut og at det ikke går ann å kjøpe de... Anonymkode: 2831e...01d Gjør du en litt bedre jobb så får du gjort det samme som jeg har gjort, nemlig laste ned begge brosjyrene i ny utgave. Les og at mønstrene ikke er lov å dele . Anonymkode: 63b87...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #5 Del Skrevet 1. mars 2019 De går jo ikke ann å laste de ned- fordi det ikke er lookbooks, og ikke oppskrifter... Anonymkode: 2831e...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #6 Del Skrevet 1. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De går jo ikke ann å laste de ned- fordi det ikke er lookbooks, og ikke oppskrifter... Anonymkode: 2831e...01d Jeg mener fordi det lookbooks, og ikke oppskrifter... Anonymkode: 2831e...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå