Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og det synes på sosiale medier og. Jeg får nesten ingen likes og jeg opplever å bli unfollowed eller at folk ikke følger tilbake. Men vennene mine beholder sine. Når jeg har vært sammen med ei venninne feks og vi møter noen så legger vedkommende oss til på insta, så unfollower de meg etter kort tid men fortsetter å følge og like bildene til mine venner. Og nei, det er ikke fordi jeg tar upersonlige bilder, selfies og slik. Kvaliteten er like bra og jeg legger ut forskjellig. Men enda de kun legger ut selfies eller hva som helst så er det de som beholder. 

I tillegg er det de fra hjembygda mi som følger med mest :( jeg flyttet derfra så fort jeg kunne. Jeg ble mobbet der og holdt utenfor. Jeg ville veldig gjerne ha venner der men de ekskluderte. Så flytter jeg, får andre interesser og møter mer interessante folk. Men det som er så innmari typisk!!  Er at de som er fra sterk nå plutselig har blitt så interessert i meg!! Jeg synes de er gørr kjedelige. De lever i bobla si i bygda, lever slik de levde for 15 år siden. Bare nå med jobb, men fest hver helg og samme kjøreturene i området. Jeg synes ikke lenger de er interessante. Men de spør meg hvordan det går, følger meg selv om jeg ikke følger dem tilbake, liker bildene mine, plutselig blitt veldig snalkesalige når jeg en sjelden gang er i bygda :( men nå har jeg fått interesse for andre folk. De fleste holder til i utlandet. 

En mann "Per" var på en fest jeg var på i hjembygda for et par år siden. Bare tilfeldig. Siden har han vært gal etter meg. Han er fra samme sted. Jeg vil ikke!  Hvorfor er jeg plutselig så populær for de som ville holde meg utenfor i tenårene? Og hvorfor forblir jeg upopulær for de jeg liker?  Andre beholder bånd, jeg blir "glemt".

Anonymkode: e6a15...aab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje på tide å se fremover istedenfor å henge seg opp i det gamle? 

Anonymkode: 88cc8...235

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje på tide å se fremover istedenfor å henge seg opp i det gamle? 

Anonymkode: 88cc8...235

Kan du forklare hva du mener med "det gamle"?  Jeg synes jeg prøver å finne noe nytt hele tiden.. Forklar så kanskje det blir lettere å svare. 

Anonymkode: e6a15...aab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...