AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #1 Skrevet 1. mars 2019 Har iløpet av det siste året mistet to personer som sto meg veldig nær. I begge tilfellene har jeg 1-2 dager før drømt om dem (noe jeg egentlig aldri gjør) og hatt drømmer der de forsvinner og jeg må lete etter dem, men finner dem ikke. Jeg har «heldigvis» fortalt samboeren min om disse drømmene samme dagen som jeg har hatt dem, slik at jeg vet at det ikke er hjernen min som tuller med meg. Jeg har før hatt drømmer som har skjedd i virkeligheten, men aldri noe som dette. Er det noe som heter sanndrømthet? Kan jeg virkelig være sanndrømt? Anonymkode: 6b36c...dde
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #2 Skrevet 1. mars 2019 Ja selvsagt kan du være sanndrømt, mange som er det. Søk på sanndrømt her på forumet f.ex., har sett at folk har skrevet om det før. Anonymkode: 88932...ef5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #3 Skrevet 1. mars 2019 Ja, absolutt. Hvorfor vet jeg ikke. Jeg har drømt mye, men min mor og svigersøster har drømt mer. Min mor drømte bl.a om en lokal forsvinningssak, hvor en eldre kvinne var borte. Min mor drømte at denne kvinnen satt på en stol i en låve med et barn på fanget. Kvinnen ble funnet sittende på en stol på en låve (uten et barn på fanget). Anonymkode: ae4df...d6f
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #4 Skrevet 1. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ja selvsagt kan du være sanndrømt, mange som er det. Søk på sanndrømt her på forumet f.ex., har sett at folk har skrevet om det før. Anonymkode: 88932...ef5 Har liksom alltid ville tro på det litt overnaturlige, men aldri opplevd noe som har fått meg til å tro så mye som nå. Jeg har vel egentlig kun mistet to nære personer i det hele tatt i livet, og begge gangene har de dukket opp i drømmene mine. Synes det er rart, men jeg finner ingen «naturlig» forklaring på det, når jeg aldri hadde drømt om dem tidligere Anonymkode: 6b36c...dde
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #5 Skrevet 1. mars 2019 Jeg drømmer ofte ting som skjer, alltid værr sånn, og føler på meg ting. Gir det ikke så mye oppmerksomhet, styrer d ikke selv.. Anonymkode: a1ec8...86a
TrekStar Skrevet 8. mars 2019 #6 Skrevet 8. mars 2019 (endret) Sanndrømt er skummelt Endret 17. august 2019 av TrekStar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå