loop Skrevet 13. april 2005 #1 Skrevet 13. april 2005 Jeg skal holde tale i konfirmasjon til en jente, og trenger noen gode ord. Noen som har et dikt å dele?
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #2 Skrevet 13. april 2005 I Rørelse av Karin Boye. Liker det veldig godt og tematisk kan det også handle om å bli mer "voksen". Kan også anbefale Det Beste. Sjekk linken: http://www.karinboye.se/index.shtml
loop Skrevet 13. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2005 Utrolig mange nydelige dikt! Tusen takk!
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #4 Skrevet 13. april 2005 Utrolig mange nydelige dikt! Tusen takk! ..og du har da noen flotte bilder, loop! Kjempe fine.. Minner meg litt om Ørnulf Opdahls - iallefall de jeg har sett. Stiller du ut noe i osl-området for tiden så kunne det jo være gøy å komme og se
loop Skrevet 14. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2005 ..og du har da noen flotte bilder, loop! Kjempe fine.. Minner meg litt om Ørnulf Opdahls - iallefall de jeg har sett. Stiller du ut noe i osl-området for tiden så kunne det jo være gøy å komme og se Hjertelig takk for komplimenter! Jeg bor i Fredrikstad, så det er bare å sende en mail om du skal på disse kanter, så skal du få privatutstilling! :D Skal være med på en stor fellesutstilling i Sarpsborg til høsten, ellers ingen konkrete planer enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå