AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #1 Skrevet 1. mars 2019 Hvor lenge etter utskrapningen etter spontanabort, blødde du? Prøvde dere med å bli gravide med en gang? Eller hvor lenge ventet dere med å bli gravide? Anonymkode: 3b044...034
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #2 Skrevet 1. mars 2019 Blødde i to uker, fikk mensen etter 6 uker. Har hatt MA to ganger, ene gangen med utskraping, andre gangen bare tabletter. Begynte å prøve med en gang ja (etter blødningene stoppet) men min gynekolog kunne se 3 uker etter aborten at jeg ikke kom til å bli gravid første syklus. Han kunne på et vis se at livmoren ikke var klar. Er inne i pp2 nå. Forrige gang etter abort ble jeg gravid i pp8. Anonymkode: 52d52...222
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #3 Skrevet 1. mars 2019 Ok. Masse lykke til med prøvingen!! Jeg har hatt SA 3 ganger. Når jeg mistet andre gangen, så fikk jeg mensen etter 6 uker, og ble gravid av å ha sex èn gang. Å treffe på første forsøk er godt gjort, så vi ble litt paff da gravidtesten var positiv. Men dette er lenge siden.. Jeg hadde en SA for noen dager siden, og har lyst til å straffe prøvingen etter at jeg har fått mens igjen. Håper spiren vil sitte, og vi får en baby Anonymkode: 3b044...034
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #4 Skrevet 1. mars 2019 Så trist med 3 SA’er.. Håper du har satt av litt tid til å være lei deg, det trengte jeg. Du kan jo begynne å prøve før mensen kommer også, selv om det er litt mer vanskelig når syklusen antageligvis er lengre enn vanlig. Håper det blir blir baby på deg! 💕 Anonymkode: 52d52...222
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #5 Skrevet 1. mars 2019 Det er ikke noe hyggelig. Er ganske utrøstelig nå. Veldig trist å ikke skulle få en baby til høsten som var planlagt og ønsket.. Vi håper bare på at jeg blir gravid, og ikke mister igjen. Det takler jeg ikke enda en gang Anonymkode: 3b044...034
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #6 Skrevet 1. mars 2019 Det er så forferdelig trist. Er veldig lei meg på dine vegne. Har du en flink lege som kan hjelpe deg? Jeg gikk til en privat gynekolog som fikk meg til å bli positiv etter mine 2. Jeg skal prøve 3 sykluser nå, før jeg skal få hjelp til mer effektive eggløsninger. Ikke fordi jeg har problem med å få eggløsning, men fordi han vil hjelpe meg å få meg kjapt gravid igjen. Har et barn fra før, og det hjelper veldig. Men det er slitsomt at denne prosessen drøyer så veldig, Anonymkode: 52d52...222
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå