Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest NotYou
Skrevet

Jeg trenger en app som er passordbeskyttet. Den skal kun holde passord for ulike kontoer. 

Hadde helst sett at man kunne komme seg inn på den passordbeskyttede appen ved fingeravtrykk. Ekstra fint om man kan gjøre flere fingeravtrykk tilgjengelig slik at mannen min også kan låse seg inn. 

Hva finnes der ute? Noen som vet en app som funger fint til dette ? :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Keepassdroid for Android bruker samme system som det veldig anerkjente programmet Keepass for Windows. Det finnes også utgaver for iPhone, Mac, Linux og flere andre platformer, så du kan bruke samme passordfil på alle. På Android tror jeg fingeravtrykk støttes, men jeg vet ikke om man kan ha flere.

Anonymkode: abb68...0a2

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes massevis av passordapper, men paranoid som jeg er hadde jeg ikke tatt i bruk noen av dem uten å vite at den kommer fra en pålitelig kilde. På PC'ene på jobben har vi tilgang til Password Safe, som jeg regner med er sjekket i alle bauger og kanter (siden jeg jobber i statlig virksomhet med kraftige restriksjoner på hva vi har lov til å installere). Denne har igjen versjoner for Android og iPhone, som jeg også regner med er til å stole på. Android-versjonen har i alle fall fingeravtrykksleser, og det regner jeg med iPhone-utgaven har også. 

Anonymkode: 5d804...1c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...