AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #1 Skrevet 1. mars 2019 Hei! For 1 mnd siden tok jeg i bruk Tinder for første gang. Matchet med flere men bare én av dem jeg har hatt lyst til å treffe. Vi har chattet på snap i nesten 3 uker og begge har lyst til å møtes men det har ikke passet enda da vi bor halvannen time fra hverandre og vi begge er mye opptatt på fritiden med aktiviteter. Men har holdt samtalene igang daglig. Vet hvor patetisk jeg høres ut nå, men hvordan kan jeg best mulig opprettholde interessen hans frem til vi får møttes? Er redd han skal bli lei. Jeg kunne gjerne sendt melding hele tiden men da ville han blitt lei eller skremt. Er det dumt å være litt hard to get? Jeg må ta meg sammen for å ikke snappe eller skrive hele tiden. Vi har mange felles interesser og kan prate om mye. Virker som han bruker snap mye. Flere hundre tusen poeng.. Jeg er ny med nettdating og aldri møtt noen der vi først ble kjent på nettet. Håper vi finner en ledig dag for oss begge sånn at vi kan møtes snart. Vil ikke surre det til og gå glipp av han før vi har møttes. Dame 28. Anonymkode: ffdad...2ab
Gjest ti10 Skrevet 1. mars 2019 #2 Skrevet 1. mars 2019 Hvis begge virkelig er interessert, burde det vel være mulig å ofre hobbyen sin en dag for å møtes? Og kanskje heller drive med felles interesser sammen? Tror risikoen er større for at han blir lei hvis dere ikke møtes. Du burde ta initiativ og foreslå et møte nå mens du ennå er ny og spennende for ham.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #3 Skrevet 1. mars 2019 5 timer siden, ti10 skrev: Hvis begge virkelig er interessert, burde det vel være mulig å ofre hobbyen sin en dag for å møtes? Og kanskje heller drive med felles interesser sammen? Tror risikoen er større for at han blir lei hvis dere ikke møtes. Du burde ta initiativ og foreslå et møte nå mens du ennå er ny og spennende for ham. Ja, det skulle jo være mulig. Glemte å si at jeg jobber turnus og ofte vært opptatt på kveldene. Og de andre ettermiddagene har vi vært på aktivitet. Får prøve å foreslå en konkret dag igjen. Evt overlate det til han. Ts. Anonymkode: ffdad...2ab
McMary Skrevet 2. mars 2019 #4 Skrevet 2. mars 2019 (endret) Enig med ti10, dere må ofre noe for å få det til. Jeg var også slik lenge at jeg aldri kunne droppe aktivitetene mine, men nå har jeg sett at det er utrolig sjelden man finner en man matcher skikkelig bra med. Neste gang det skjer setter jeg det meste til side. Jeg har møtt noen menn som har tatt seg fri fra jobben for å møte meg, hoppet på toget på en times varsel da jeg plutselig var ledig, stresset hjem fra ting for å rekke mest mulig tid sammen. Er man virkelig interessert er det mye som kan gjøres. Nettet er fullt av fristelser, plutselig har han (eller du) begynt å skrive med en som bor nærmere. Har ingen råd for å holde på interessen hans annet enn å passe på at det er sånn noenlunde annenhver gang dere tar kontakt først. Altså at du ikke virker desperat men heller ikke uinteressert. Endret 2. mars 2019 av McMary
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #5 Skrevet 2. mars 2019 Takk for svar nå har jeg plutselig ikke hørt noe fra han på et par dager. Jeg har ikke skrevet noe til han, bare et par bilde snaps av noe hverdagslig uten å få snap tilbake. Lurer litt på om han har mistet interessen. Bør jeg vente og se eller sende en melding? Redd for å være for pågående. Anonymkode: ffdad...2ab
McMary Skrevet 2. mars 2019 #6 Skrevet 2. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar nå har jeg plutselig ikke hørt noe fra han på et par dager. Jeg har ikke skrevet noe til han, bare et par bilde snaps av noe hverdagslig uten å få snap tilbake. Lurer litt på om han har mistet interessen. Bør jeg vente og se eller sende en melding? Redd for å være for pågående. Anonymkode: ffdad...2ab Send han en melding og spør hva han gjør i helgen, kanskje dere kan få til et treff nå? Kan dere ikke møtes på halvveien, 45 minutters biltur er overkommelig.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #7 Skrevet 2. mars 2019 Sendte melding men jeg er opptatt med jobb så får ikke møttes denne helgen. Men han virket litt lite interessert. Han spurte tilbake hva jeg gjør men så dør samtalen bare ut. Greit å spørre om han har mistet interessen og si at det evt var synd da han virket som en hyggelig fyr? Eller bare la det dø ut? Ikke hatt såpass mye kontakt med noen via nettdating før. Og er fortsatt helt nybegynner når det gjelder tinder og den type sjekking. Men litt greit å få det avklart hvis han mistet interessen.. lettere å la det ligge da. Anonymkode: ffdad...2ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå