Ardenus Skrevet 1. mars 2019 #1 Skrevet 1. mars 2019 Hei, eksen kunne visst nok se auraer og andre åndlige ting.. jeg spurte hvilke farger jeg hadde.. hun mente jeg hadde blå/lilla. Har prøvd å lese om det på nett og det er jo så mye om det, men føler det er så generelt og ulikt fra side til side. Har dere noen erfaringer med dette? Kan også fargene endre seg ut i fra den personen som ser det i forhold til hvordan de føler for den personen? Feks fra å like noen til å hate noen?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #2 Skrevet 8. mars 2019 Det at du har blå/lilla kan bety så meget. Alt avhenger hvilken nyanser fargene har, hvilken farge dominerer, om de har noen form for mønster. Noen auraer gir fra seg "bølgelengder" eller "stråling". Vanskelig å forklare. Man må kjenne/"se" det for å skjønne. Auraen vil forandre seg om du for eksempel blir sjalu, veldig sint, veldig trist. Da vil nye farger dukke opp i auraen. Ofte kan auraen forandre seg over tid. Om du får ny livs erfaring, nye hobbyer, ny livs perspektiv. Alt slikt spiller inn Om for eksempel du har blå/lilla nå og hun vil hate deg så vil du uansett ha blå/lilla, men sansynligvis vil auraen forandre seg litt siden du vil ha følelser som påvirker auraen din. Da kan det være at det dukker opp svarte nyanser, eller skitne farger. Håper det hjalp litt? Jeg synes ikke det er lett å forklare: Men jeg er spirituell, ser auraer, folk sine energier, ånder, spøkelser og diverse. Anonymkode: 631ef...cad
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #3 Skrevet 27. mars 2019 På 8.3.2019 den 4.24, AnonymBruker skrev: Det at du har blå/lilla kan bety så meget. Alt avhenger hvilken nyanser fargene har, hvilken farge dominerer, om de har noen form for mønster. Noen auraer gir fra seg "bølgelengder" eller "stråling". Vanskelig å forklare. Man må kjenne/"se" det for å skjønne. Auraen vil forandre seg om du for eksempel blir sjalu, veldig sint, veldig trist. Da vil nye farger dukke opp i auraen. Ofte kan auraen forandre seg over tid. Om du får ny livs erfaring, nye hobbyer, ny livs perspektiv. Alt slikt spiller inn Om for eksempel du har blå/lilla nå og hun vil hate deg så vil du uansett ha blå/lilla, men sansynligvis vil auraen forandre seg litt siden du vil ha følelser som påvirker auraen din. Da kan det være at det dukker opp svarte nyanser, eller skitne farger. Håper det hjalp litt? Jeg synes ikke det er lett å forklare: Men jeg er spirituell, ser auraer, folk sine energier, ånder, spøkelser og diverse. Anonymkode: 631ef...cad Hva med min da? Den er større enn vanlig, gjennomsiktig lysegul med blå og grønne partier i. Hva betyr det? Anonymkode: 8af6e...0ef
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #4 Skrevet 28. mars 2019 Begynner med det siste spm, ja, den som ser kan være feilbarlig å bli påvirket av egne filtre. Jeg kan ikke se energi (ikke ofte i hvertfall, har kun hendt en gang eller to i trance state), men er god på å føle energi. Sånn som jeg har forstått det med aura, så vil man ha en grunnfarge(r) som i de aller fleste tilfeller er ganske lik livet gjennom, i tillegg vil auraen påvirkes av humør og hva annet som måtte finnes i energisystemet ditt. Så en auralesning/bilde, vil kun gi deg et snapshot av tilstanden akkurat der og da. Men som sagt grunnfargen/signaturen vil for de fleste være den samme, det er mange lag i dette. Jeg har også blå/lilla. Du kan google og lese om indigo eller blue ray folk, og se om du kjenner deg igjen. Blå og lilla er forbundet med de øvre chakraene, hals, 3dje øye, panne, krone. Stikkord som sannhet, kommunikasjon, innsikt, intellekt, mye "i hodet", må kanskje jobbe litt for å lande og være tilstede her og nå. Ofte sterk intuisjon eller meninger generelt, går sin egen vei. kan mye fra før, tolerer ikke dumskap og mangel på integritet. Anonymkode: 6d2b7...d38
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #5 Skrevet 6. april 2019 Dette er bare tull. Anonymkode: 82373...c16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå