AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #21 Skrevet 1. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gjorde dere det i høstferien? Anonymkode: f316c...0a5 Husker ikke men jeg ga han noen ekstra dager rundt jul. Anonymkode: 7fcb2...ddb 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #22 Skrevet 1. mars 2019 Du bør begynne å skrive opp når barnet er her og der, ellers så blir det bare rot og ustabilitet. Anonymkode: 17739...b85 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #23 Skrevet 1. mars 2019 Avvikling av ferier skal være satt opp i samværsavtalen som dere er pålagt å ha. denne kan revideres, men da skal begge parter være enig. Så anbefaler deg å få inn i avtalen akkurat hvor lang vinterferien og Høstferien er. Men jeg antar at dere har barnet annenhver vinterferie? Så i tilfelle har du barnet ekstra lenge til neste år, så sånn sett vil det jo jevne seg ut. Men gjentar at det er viktig med avtale slik at ikke en av partene bare tilpasser slik det passer seg. Anonymkode: a2287...4b7 4
Diamant20 Skrevet 1. mars 2019 #24 Skrevet 1. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg henger meg opp i det Pga jeg har sønnen min kun annen hver helg🥵 Anonymkode: 7fcb2...ddb Det er jo helg uavhengig om det er ferie eller ei 2
NeverEndingSadness Skrevet 1. mars 2019 #25 Skrevet 1. mars 2019 Nå som du forklarte litt mer så tenker jeg at man holder på helgene som vanlig i ferien, med mindre man reiser bort. 1
smilo Skrevet 1. mars 2019 #26 Skrevet 1. mars 2019 Jeg ville tenkt at dette jevner seg ut. Antar den andre forelderen også lengter seg "syk". Men det jeg reagerer på er at du sender meldinger til barnet og spør om h*n kommer til deg. Det er en uting. Slike spørsmål tas direkte mellom foreldrene, IKKE via barna. 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #27 Skrevet 1. mars 2019 Per definisjon er det vel de fem dagene som er ferien, men mange regner jo med helgene - for de er jo uansett fri. Men det er jo egentlig helt uvesentlig hvordan dette der definert, det er jo dere to som må avklare dette i god tid! Jeg synes det høres helt sprøtt ut at du sitter der å venter og ikke vet når han kommer. Ikke minst for barnets del, så må dette være forutsigbart for dere alle. Jeg håper det er den andre forelderen du sender melding til, og ikke barnet? For det ville jo være oppskriften på å gi barnet dårlig samvittighet. Dere skal ikke ha en drakamp om barnet, dere må bli enige om en plan og holde dere til det. Familievernkontoret kan hjelpe med dette. Anonymkode: 71276...0dc 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #28 Skrevet 1. mars 2019 Hvorfor saboterer du for ekstra samvær? Anonymkode: 36bd7...6d7
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #29 Skrevet 1. mars 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg henger meg opp i det Pga jeg har sønnen min kun annen hver helg🥵 Anonymkode: 7fcb2...ddb Jeg var i retten med min eks mann angående samvær, barna bor hos meg fast, og var på samvær hos far annenhver helg fre-søn og hver annen tors-fre, ferier ble bestemt som hver annen , og da var det fra fredag etter skolen til søndagen uken etter, så 9 dager, det er ikke så mange ferier i løpet av året. Men om du har har barnet kun annen hver helg så har du det vel også hver annen høst ferie, jul og nyttår, vinter ferie, påske og sommerferie også ? Så da går det jo litt opp i opp. Men dette må dere da kunne bli enige om . Hvorfor har du barnet så lite ? Det er unormalt lite Anonymkode: 1f491...146 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #30 Skrevet 1. mars 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var i retten med min eks mann angående samvær, barna bor hos meg fast, og var på samvær hos far annenhver helg fre-søn og hver annen tors-fre, ferier ble bestemt som hver annen , og da var det fra fredag etter skolen til søndagen uken etter, så 9 dager, det er ikke så mange ferier i løpet av året. Men om du har har barnet kun annen hver helg så har du det vel også hver annen høst ferie, jul og nyttår, vinter ferie, påske og sommerferie også ? Så da går det jo litt opp i opp. Men dette må dere da kunne bli enige om . Hvorfor har du barnet så lite ? Det er unormalt lite Anonymkode: 1f491...146 Det er Pga han har diagnose som innbærer at han trenger mest mulig stabilitet 😭 han er oppvokst hos meg og flyttet til faren for å se om det hjalp. Hjalp ingenting! Tvert i mot! Anonymkode: 7fcb2...ddb
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #31 Skrevet 1. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er Pga han har diagnose som innbærer at han trenger mest mulig stabilitet 😭 han er oppvokst hos meg og flyttet til faren for å se om det hjalp. Hjalp ingenting! Tvert i mot! Anonymkode: 7fcb2...ddb Da bør jammen meg far værfe såpass samarbiedsvillig at han holder på at barnet fortsetter å komme hver annen helg, så får vinterferien deles. Ellers hadde jeg tatt turen på FVK for å få det omgjort, det er jo ikke greit for barnet. Hvor gammel er gutten ? Og er det såpass at han kan si hva han ønsker og mener ? Det skal jo være til barnet beste Anonymkode: 1f491...146 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå