AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #1 Skrevet 1. mars 2019 Min sønn på 11 år er hos far nå i vinterferien. Faren mener at vinterferien startet sist fredag og varer til og med til sønd. Jeg mener at vinterferien startet mand og varer til i dag fredag. Hvis de skulle reist eller noe lignende så er jeg ikke vanskelig. Men hva mener dere? Anonymkode: 7fcb2...ddb
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #2 Skrevet 1. mars 2019 Vrient. Jeg tenker egentlig at det bare er slikt man blir enige om 🤔 Men sånn teknisk sett er vel vinterferien fra mandag til søndag. Anonymkode: 41af1...5d2 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #3 Skrevet 1. mars 2019 Når man går på skole og har vinterferie så er det jo fra man-fred. som gjelder. Helgen er vanlig. Anonymkode: d3624...6ec 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #4 Skrevet 1. mars 2019 Jeg mener at det er uhensiktsmessig å spikke fliser over. Teknisk sett varer vinterferien man-fre, da det er de ekstra fridagene - men ungene har 9 dager fri på rappen. Hvis spørsmålet gjelder barnefordeling/feriefordeling så får dere bare komme til enighet om hvordan de ni fridagene på rappen skal fordeles, uavhengig av hvor mange av dem som heter 'vinterferie'. Anonymkode: 55cef...399 3
EvaLena Skrevet 1. mars 2019 #5 Skrevet 1. mars 2019 Jeg er enig med eksen sin. For barnet starter jo ferien da skolen slutter på Fredag. Jeg tenker jo sånn selv når min ferie starter etter vakt på en Fredag.
EvaLena Skrevet 1. mars 2019 #6 Skrevet 1. mars 2019 Jeg er enig med eksen sin. For barnet starter jo ferien da skolen slutter på Fredag. Jeg tenker jo sånn selv når min ferie starter etter vakt på en Fredag.
EvaLena Skrevet 1. mars 2019 #7 Skrevet 1. mars 2019 Jeg er enig med eksen sin. For barnet starter jo ferien da skolen slutter på Fredag. Jeg tenker jo sånn selv når min ferie starter etter vakt på en Fredag. 1
EvaLena Skrevet 1. mars 2019 #8 Skrevet 1. mars 2019 Hvordan jeg fikk til å legge ut 3 ganger aner jeg ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #9 Skrevet 1. mars 2019 2 minutter siden, EvaLena skrev: Jeg er enig med eksen sin. For barnet starter jo ferien da skolen slutter på Fredag. Jeg tenker jo sånn selv når min ferie starter etter vakt på en Fredag. Der jeg har jobbet, har ferien startet 00:00 natt til mandag. Dvs at om man har gått av fredag ettermiddag, kan man kalles inn til ekstravakt/beordres den helgen. Så joda, man kan tenke at ferien er startet, men det er absolutt ikke sikkert at din arbeidsgiver er enig. Anonymkode: 55cef...399
EvaLena Skrevet 1. mars 2019 #10 Skrevet 1. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der jeg har jobbet, har ferien startet 00:00 natt til mandag. Dvs at om man har gått av fredag ettermiddag, kan man kalles inn til ekstravakt/beordres den helgen. Så joda, man kan tenke at ferien er startet, men det er absolutt ikke sikkert at din arbeidsgiver er enig. Anonymkode: 55cef...399 Nei, det er sant. Jeg har i alle år reist på ferie samme dagen siste vakt er. Om arbeidsgiver skulle ringe og beordre meg på jobb, så hadde jeg vært flere timer unna allerede. Har forøvrig aldri skjedd at jeg har blitt beordret på jobb.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #12 Skrevet 1. mars 2019 Herlighet snakk om å henge seg opp i småting 🙄 Anonymkode: a08db...4ca 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #13 Skrevet 1. mars 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min sønn på 11 år er hos far nå i vinterferien. Faren mener at vinterferien startet sist fredag og varer til og med til sønd. Jeg mener at vinterferien startet mand og varer til i dag fredag. Hvis de skulle reist eller noe lignende så er jeg ikke vanskelig. Men hva mener dere? Anonymkode: 7fcb2...ddb Jeg henger meg opp i det Pga jeg har sønnen min kun annen hver helg🥵 Anonymkode: 7fcb2...ddb
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #14 Skrevet 1. mars 2019 3 minutter siden, EvaLena skrev: Nei, det er sant. Jeg har i alle år reist på ferie samme dagen siste vakt er. Om arbeidsgiver skulle ringe og beordre meg på jobb, så hadde jeg vært flere timer unna allerede. Har forøvrig aldri skjedd at jeg har blitt beordret på jobb. De fleste arbeidsgivere ville nok strekke seg langt for å unngå å kalle inn noen som er på vei ut i ferie, men det er for å være hyggelige, ikke fordi de ikke kan. Anonymkode: 55cef...399
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #15 Skrevet 1. mars 2019 Ts- hva gjør dere i sommerferien da? Inkluderer dere ikke helgene da? En av helgene bør iallefall være inkludert i ferien. Anonymkode: ac4ee...19b
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #16 Skrevet 1. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herlighet snakk om å henge seg opp i småting 🙄 Anonymkode: a08db...4ca Det sier bare hvor godt vi har det i Norge...😉 Anonymkode: 9199c...bf8
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #17 Skrevet 1. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg henger meg opp i det Pga jeg har sønnen min kun annen hver helg🥵 Anonymkode: 7fcb2...ddb Men da får du gjøre avtale om at annenhver helg skal opprettholdes også i ferier da, ikke spikke fliser over når en ferie starter og slutter. Anonymkode: 55cef...399 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #18 Skrevet 1. mars 2019 Hvordan gjorde dere det i høstferien? Anonymkode: f316c...0a5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #19 Skrevet 1. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg henger meg opp i det Pga jeg har sønnen min kun annen hver helg🥵 Anonymkode: 7fcb2...ddb I så tilfelle syntes jeg det er smålig av far å ikke la deg ha sønnen deres den ene helgen. Spesielt hvis de ikke er bortreist. Anonymkode: 53cc9...40e 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #20 Skrevet 1. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I så tilfelle syntes jeg det er smålig av far å ikke la deg ha sønnen deres den ene helgen. Spesielt hvis de ikke er bortreist. Anonymkode: 53cc9...40e De er ikke bortreist og bor 2 min i fra😏 kjenner at jeg lengter meg syk. Har spurt han flere ganger på melding om han kommer til meg denne helgen men ingen svar😣 Anonymkode: 7fcb2...ddb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå