AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #1 Skrevet 1. mars 2019 Til deg som er erfaren med å ta temperaturen... Meg og mannen min har nettopp begynt å prøve, denne gangen hadde jeg en helt annerledes temp etter El. Tror og føler på meg at jeg er gravid, hvordan syns du denne grafen ser ut? #tempdipp 😅 Spoiler Anonymkode: 11e97...003
Irisiri Skrevet 1. mars 2019 #2 Skrevet 1. mars 2019 Jeg har hatt tempdipp ca halvparten av månedene, men aldri vært gravid. Dessverre tror jeg ikke det er så mye hold i den teorien. Men så lenge tempen din holder seg oppe nå, så er det absolutt håp og gode sjanser👏
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #3 Skrevet 1. mars 2019 Åja såpass.. men du pleier da å ha temdipp, jeg pleier ALLTID å ha høy temperatur hele tiden etter El. men jaja... det er så mye forskjellig, vi får bare vente og se😋 Anonymkode: 11e97...003 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #4 Skrevet 1. mars 2019 Min erfaring er at temping ikke funker. Anonymkode: 92feb...0cf
Irisiri Skrevet 1. mars 2019 #5 Skrevet 1. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at temping ikke funker. Anonymkode: 92feb...0cf Ikke funker? 😝
Irisiri Skrevet 1. mars 2019 #6 Skrevet 1. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Åja såpass.. men du pleier da å ha temdipp, jeg pleier ALLTID å ha høy temperatur hele tiden etter El. men jaja... det er så mye forskjellig, vi får bare vente og se😋 Anonymkode: 11e97...003 Ja, det er ganske kjedelig - men stort sett må man bare vente og se. Lykke til!🤞
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå