Prover91 Skrevet 1. mars 2019 #1 Skrevet 1. mars 2019 Er det noen som har lav protein S? Jeg har fått påvist dette. Har prøvd å bli gravid lenge uten hell. Gått gjennom 3 insemineringen uten positiv test. Jeg begynner å tro at lav protein s kan være årsaken uten at legen bekrefter det. Derfor lurer jeg på om noen her har erfaringer rundt dette?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #2 Skrevet 1. mars 2019 Har ikke legen som utførte testen fulgt deg opp? I utgangspunktet er det ikke forsking som underbygger dette som faktor in1 trimester. Anonymkode: 32ba5...e9f
Prover91 Skrevet 1. mars 2019 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2019 Nei desverre. Jeg vet jeg har lav protein s men ingenting blir gjort ifølge dette. Jeg mener selv det kan værd lurt å starte på blodfortynnende men legen var redd dette skulle spolere sjansene på å bli gravid
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #4 Skrevet 2. mars 2019 Hvorfor skulle det være lurt når det ikke understøttes av forsking og når legen din mener det ikke er lurt? Anonymkode: 32ba5...e9f
Prover91 Skrevet 3. mars 2019 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2019 AnonymBruker: har du noe erfaring fra dette? Eller er du bare inne for å spre negative kommentarer?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #6 Skrevet 3. mars 2019 Ja, jeg har også lav protein S og diagnosen habituell abort. Har derfor lest meg grundig opp på feltet og snakket med flere dyktige fagfolk. Men du er kanskje ikke ute etter innspill som ikke understøtter din fritolkning? Anonymkode: 32ba5...e9f
Prover91 Skrevet 4. mars 2019 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2019 Jeg har netopp fått påvist lav protein s og har derfor ingen erfaring eller informasjon om hva dette er. Legen har også veldig lite erfaring med dette sammen med ufrivillig barnløshet. Jeg vil gjerne høre andres erfaring med dette. Og om folk med dette bruker blldfortynnende? Jeg skulle egentlig begynt med blodfortynnende hvis jeg ikke hadde prøvd å bli gravid ifølge legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå