Iselilja Skrevet 13. april 2005 #1 Skrevet 13. april 2005 Noen som husker denne serien? Jeg lastet ned et par episoder idag, og den er fremdeles like bra :-) Utrolig synd at det ikke ble lagd flere episoder..
Gjest Lilleulv Skrevet 13. april 2005 #2 Skrevet 13. april 2005 Begynte å lure om dagboka til Samantha hadde flytta seg hit... Husker denne serien kjempegodt. Ei venninne og jeg var helt hekta, og forelska i Jared Leto. Vi brukte ofte midttimen på skolen til å skrive ut bilder fra serien. hehe
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #3 Skrevet 13. april 2005 Klart jeg husker den, ja. Jeg var også forelska i Jared Leto - min eneste nesten seriøse filmstjerneforelskelse Utrolig bra serie, må få lasta den ned jeg også.
Samantha Skrevet 13. april 2005 #4 Skrevet 13. april 2005 Hehe! Begynte å lure eg og "Ken f#%# har stjelt tittelen min?!?" liksom :oops: Huskar den serien kjempegodt! Syns den var veldig bra. Og Jared Leto? Yum yum, gimme some!! Kor fann du dei eps forresten? Kunne tenkt meg å sjå :-)
Gjest seroxata Skrevet 14. april 2005 #5 Skrevet 14. april 2005 ååå, husker den serien ja... savner den... jeg vil og gjerne vite hvor du fikk lastet ned epsioder derfra
KiUlv Skrevet 14. april 2005 #6 Skrevet 14. april 2005 husker den serien kjempegodt! Jeg ønsker den serien ha fortsatt lengere.
Gjest lilletroll Skrevet 14. april 2005 #7 Skrevet 14. april 2005 Ja, den husker jeg kjempegodt!! Var en super serie!!!
Iselilja Skrevet 14. april 2005 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2005 Jeg brukte dc++ til og laste den ned
Gjest the imp Skrevet 14. april 2005 #9 Skrevet 14. april 2005 Husker den godt syntes den var kjempebra da jeg så den på tv. Lastet ned et par episoder for en stund siden, men ble skuffet. Smaken har forandret seg litt siden jeg var tenåring ja.
lene24 Skrevet 14. april 2005 #10 Skrevet 14. april 2005 ja, den husker jeg godt satt benka i stolen hver dag etter skolen, og sikla etter jordan catalano ( jared leto )...
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2005 #11 Skrevet 14. april 2005 Åhhh. Elsket den serien. Det var så mye bra med den. En ting var serien ikke var så glansbilde aktig som mange andre serier. Det var mye med Angela som jeg kunne identifisere meg med. Og Jordan Catalano var usannsynlig hot da! Han alene var grunn nok til å følge med
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #12 Skrevet 14. april 2005 Hmm, husker den ja. Hva slutta den med i Norge da?
mrs williams Skrevet 16. april 2005 #14 Skrevet 16. april 2005 Å ja, såg den hver dag...he he. var døds foreldket i jared leto, tror jeg har mangen av episodene på video hjemme hos mine foreldre. skal lete de frem når jeg er hjemme en gang
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2005 #15 Skrevet 16. april 2005 Jeg har intet nytt å komme med, bare føyer meg inn i rekken over de som fulgte serien slavisk og var stormforelsket i "Jared"
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #16 Skrevet 16. april 2005 Jeg har intet nytt å komme med, bare føyer meg inn i rekken over de som fulgte serien slavisk og var stormforelsket i "Jared" Det er da ikke noe å -e for; bare et tegn på god smak. Han var rett og slett i særklasse, og jeg var aldri forelska i verken Petter i Borgen skole, NKOTB-medlemmer eller Ptrick Swayze. En vedvarende svakhet for Johnny Depp og Gael Garcia Bernal kan jeg dog innrømme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå