AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #21 Skrevet 1. mars 2019 1 minutt siden, Vox_populi skrev: Nei, det er ikke så enkelt å følge med på disse nymotens greiene – den musa kom vel på markedet for bare rundt 30 år siden. Brukes visst for å styre det som de kaller for EDB-maskin. He.. He.. Ja,, hadde du sagt datamaskin, så hadde brikkene falt på plass. 😎 Anonymkode: 7caee...dcf
Master1 Skrevet 1. mars 2019 #22 Skrevet 1. mars 2019 kjært barn har mange navn Mus bollemus bakmus og spissmus..... Alle er igrunnen like deilige syns jeg viktigere med eieren av musa..... Og at hun er flink til å bruke den ....altså trygg på sin egen mus og seksualitet........ Det er tennende det...
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #23 Skrevet 1. mars 2019 Oi. Touchskjermen hsr virkelig tatt over for den personlige data-pc computeren🕺🏻 Anonymkode: c48a0...bc9
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #24 Skrevet 1. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Oi. Touchskjermen hsr virkelig tatt over for den personlige data-pc computeren🕺🏻 Anonymkode: c48a0...bc9 Liker sånn mus, jeg. Får nesten krampe (Orgasme) når jeg trykker og ruller som verst. Disse nymotens greiene er ikke like pirrende. 😇 Anonymkode: 7caee...dcf
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #25 Skrevet 1. mars 2019 Back pussy brukes for transer for å beskrive anus Anonymkode: ec961...d53
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #26 Skrevet 1. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Back pussy brukes for transer for å beskrive anus Anonymkode: ec961...d53 Du verden, her lærer man mye! Anonymkode: 7caee...dcf
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #27 Skrevet 1. mars 2019 Som jeg har forstått det er "bakmusa" rett og slett vulvaen din sett bakfra. Altså, musa di bakfra når du bøyer deg framover. Du vet når man ser rumpeballene og kjønnsleppene vises bakfra i mellom. Nå har jeg nøye forklart hva jeg har lært at det er. Anonymkode: 42717...b05 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #28 Skrevet 1. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Styreenhet har jeg ikke hørt om. Anonymkode: 7caee...dcf Pc-mus? Anonymkode: af0a1...907
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #29 Skrevet 1. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som jeg har forstått det er "bakmusa" rett og slett vulvaen din sett bakfra. Altså, musa di bakfra når du bøyer deg framover. Du vet når man ser rumpeballene og kjønnsleppene vises bakfra i mellom. Nå har jeg nøye forklart hva jeg har lært at det er. Anonymkode: 42717...b05 Takker for en fagmanns svar. Må nok snu meg og titte meg i speilet bakfra, skjønner jeg. 😁 Anonymkode: 7caee...dcf
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #30 Skrevet 1. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takker for en fagmanns svar. Må nok snu meg og titte meg i speilet bakfra, skjønner jeg. 😁 Anonymkode: 7caee...dcf Tror fagkvinne blir mer riktig. Var en mann som sa til meg at det var godt å se på "bakmusa" mi, og da jeg spurte hva han mente forklarte han det. Kan være han tok seg en poetisk frihet, men har aldri hørt en annen versjon av det begrepet. Anonymkode: 42717...b05 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #31 Skrevet 1. mars 2019 Herregud. Det er norsk for "back pussy". Altså analen. Anonymkode: 4f589...876
TaliBanan Skrevet 1. mars 2019 #32 Skrevet 1. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som jeg har forstått det er "bakmusa" rett og slett vulvaen din sett bakfra. Altså, musa di bakfra når du bøyer deg framover. Du vet når man ser rumpeballene og kjønnsleppene vises bakfra i mellom. Nå har jeg nøye forklart hva jeg har lært at det er. Anonymkode: 42717...b05 Enig i denne.. Deiligste synet.. 😍 2
Gjest Krampus Skrevet 1. mars 2019 #33 Skrevet 1. mars 2019 Bakmusa har alltid betydd rumpehullet. Det er en "pen" måte å si at du har anal på.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #34 Skrevet 1. mars 2019 2 minutter siden, batcat skrev: Bakmusa har alltid betydd rumpehullet. Det er en "pen" måte å si at du har anal på. Tror jeg ikke, eller det vet jeg. Hullet der bak er et skikkelig rottehull. 😡 Anonymkode: 7caee...dcf
Vox_populi Skrevet 1. mars 2019 #35 Skrevet 1. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som jeg har forstått det er "bakmusa" rett og slett vulvaen din sett bakfra. Jeg skal ikke benekte at du kan ha hørt det ordet brukt som substantiv, og at det da betød det du nevner. Men det er ikke det ordet det spørres etter her i tråden: "Hva vil det si å være bakmusa?" Det spørres åpenbart etter et adjektiv, altså noe en kvinne kan VÆRE, ikke noe en kvinne kan HA. For meg er adjektivet svært så velkjent, og det betyr altså at kjønnsåpningen hos den omtalte kvinnen i større grad peker nedover og bakover enn nedover og framover. "Tove er veldig bakmusa", for eksempel. 3
Oppgitt78 Skrevet 1. mars 2019 #36 Skrevet 1. mars 2019 3 minutter siden, Vox_populi skrev: For meg er adjektivet svært så velkjent, og det betyr altså at kjønnsåpningen hos den omtalte kvinnen i større grad peker nedover og bakover enn nedover og framover. "Tove er veldig bakmusa", for eksempel. Bingo! 👍
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #37 Skrevet 1. mars 2019 4 minutter siden, Oppgitt78 skrev: Bingo! 👍 Som jeg beskrev. Mus med overheng. Anonymkode: 8d506...34f
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #38 Skrevet 1. mars 2019 4 minutter siden, Oppgitt78 skrev: Bingo! 👍 Den satt! Hilsen ta. 👯 Anonymkode: 7caee...dcf
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #39 Skrevet 1. mars 2019 Tenk at baksida er blitt populær på KG. Stolt jeg, hilsen ta. Anonymkode: 7caee...dcf
Vox_populi Skrevet 1. mars 2019 #40 Skrevet 1. mars 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som jeg beskrev. Mus med overheng. Anonymkode: 8d506...34f Rett forklaring er gitt tilsammen tre ganger i denne tråden. Men ikke fra deg, du har ikke skrevet her før. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå