AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #1 Skrevet 1. mars 2019 Hva vil det si å være bakmusa? Unnskyld min uvitenhet. 😆 Anonymkode: 8fe62...777
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #3 Skrevet 1. mars 2019 At du på grunn av vinkel mellom åpning og plassering av klitoris har lettere for å komme. Enkelt forklart er du bakmusa når du har overheng når du ligger på rygg, sammenlignet med ei som har form som en bakke. Min erfaring er at de som er bakmusa er trangere, grunnet annen form på bekkenet. Men vesentlig er det ikke. Anonymkode: 0d6a2...3f6
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #4 Skrevet 1. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: At du på grunn av vinkel mellom åpning og plassering av klitoris har lettere for å komme. Enkelt forklart er du bakmusa når du har overheng når du ligger på rygg, sammenlignet med ei som har form som en bakke. Min erfaring er at de som er bakmusa er trangere, grunnet annen form på bekkenet. Men vesentlig er det ikke. Anonymkode: 0d6a2...3f6 Jøss, hva du vet! 😯 Anonymkode: 8fe62...777
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #5 Skrevet 1. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jøss, hva du vet! 😯 Anonymkode: 8fe62...777 Jøss så du spør! Flere spørsmål? Anonymkode: 0d6a2...3f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå