AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #1 Skrevet 1. mars 2019 Traff en gutt jeg likte veldig godt, det var en gnist mellom oss gjennom fantastisk øyenkontakt og vi fikk god kjemi. Vi snakket hele kvelden, endte opp med en del kyssing og vi fant til slutt senga. Jeg var veldig tiltrukket, klærna falt av fort. Var overlykkelig over å endelig ha funnet en fyr jeg digger, helt til han bokstavelig talt tok penisen inn i meg og jeg kjente så og si ingenting. Tipper den var kanskje 7 cm lang erigert. Sexen var helt forferdelig.. klarte ikke engang å fake at det var godt, da det var ekstremt kleint med sånn småjokking/gynging. Da han gjorde seg ferdig sovna vi og dagen etter latet jeg som ingenting, at alt var bra. Møtte han et par ganger siden, for kjemien stemte jo. Til tross for dette er sexen dog veldig viktig, vi er bare 22 år gamle og når sexen starter såpass dårlig så er det vel aldri håp. Jeg valgte å avslutte det lille vi hadde, over melding da det er der vi mest har kontakt. Han spurte rett ut om det var fordi han har liten penis. Trodde nesten ikke han var klar over at han hadde det engang, fordi jeg nevnte det ikke og tilsynelatende gjorde ikke noe av det. Jeg svarte som om jeg ikke skjønte hva han snakket om, og forklarte at jeg ikke synes vi har nok til felles at det er noe å bygge et forhold på (som forsåvidt er en annen grunn til at jeg avsluttet det). Føler meg så rotten som forlater han pga. dette. Men det er seriøst en dealbreaker for meg. Jeg skvatt sånn da jeg ikke trodde det omtrent var mulig å være så liten? Er jeg er drittsekk som gjør det? Hva er deres tanker rundt dette? Får så vondt av å tenke på at den skjønne gutten kanskje aldri finner seg en han kan elske som digger det, for jeg er i utgangspunktet liten og trang, og kjente såvidt noe.. Anonymkode: 91813...78c 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #2 Skrevet 1. mars 2019 Ja nå var du frekk. Han kunne da gjort annet med deg. Du er ikke litt vid da? Nei du burde ikke dumpet pga penisen. Anonymkode: cc316...921 7
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #3 Skrevet 1. mars 2019 På en måte forstår jeg deg, men ville nok ha ventet. Hvor lang måtte den ha vært om du skulle være fornøyd? Min har en på bare 12, men det rekker i massevis for oss. Anonymkode: 707d4...fcb 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #4 Skrevet 1. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: På en måte forstår jeg deg, men ville nok ha ventet. Hvor lang måtte den ha vært om du skulle være fornøyd? Min har en på bare 12, men det rekker i massevis for oss. Anonymkode: 707d4...fcb Din erfaring er med en penis som i volum er betydelig større enn en penis på 7 cm. Så her er det som å snakke om din mann sin på 12 cm kontra en på 21 cm. En betydelig forskjell i størrelsen. For mange er både 7cm og 21cm enten for lite eller for stort. Din mann med 12cm er mer normalt stor enn liten. Anonymkode: 1ca08...6b2 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #5 Skrevet 1. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Din erfaring er med en penis som i volum er betydelig større enn en penis på 7 cm. Så her er det som å snakke om din mann sin på 12 cm kontra en på 21 cm. En betydelig forskjell i størrelsen. For mange er både 7cm og 21cm enten for lite eller for stort. Din mann med 12cm er mer normalt stor enn liten. Anonymkode: 1ca08...6b2 Ja, aldri vært noe problem. Mikro er vel sånne veldige små. Trodde nesten ikke det fantes så korte. Anonymkode: 707d4...fcb
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #6 Skrevet 1. mars 2019 All den tid det er de ytterste centimetrene av skjeden som er mest følsomme er det ingen kvinner som trenger 15-20 cm for å bli tilfredsstilt. Sex handler om mye mer enn stor penis. Det vil du også forstå når du blir voksen. Anonymkode: b9873...301 10
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #7 Skrevet 1. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: All den tid det er de ytterste centimetrene av skjeden som er mest følsomme er det ingen kvinner som trenger 15-20 cm for å bli tilfredsstilt. Sex handler om mye mer enn stor penis. Det vil du også forstå når du blir voksen. Anonymkode: b9873...301 Tror du har misforstått her. Jeg har aldri sagt at jeg krever en penis på 15-20 cm. Men når typen såvidt har en liten penis der som jeg nesten ikke engang kjenner, da er det et problem å bli tilfredsstilt. Voksen er jeg, og jeg har hatt sex før så jeg vet godt hva sex er, takk. Ts Anonymkode: 91813...78c 12
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #8 Skrevet 1. mars 2019 VÆR ÆRLIG MED HAN! Dere kan bli venner, eller i hvert fall får han vite hva som er sant. Evt kan dere jo prøve prøve en av disse forlengelsene man setter på penis. Anonymkode: 7f29c...ccf 1
Mr. Kilmister Skrevet 1. mars 2019 #9 Skrevet 1. mars 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Traff en gutt jeg likte veldig godt, det var en gnist mellom oss gjennom fantastisk øyenkontakt og vi fikk god kjemi. Vi snakket hele kvelden, endte opp med en del kyssing og vi fant til slutt senga. Jeg var veldig tiltrukket, klærna falt av fort. Var overlykkelig over å endelig ha funnet en fyr jeg digger, helt til han bokstavelig talt tok penisen inn i meg og jeg kjente så og si ingenting. Tipper den var kanskje 7 cm lang erigert. Sexen var helt forferdelig.. klarte ikke engang å fake at det var godt, da det var ekstremt kleint med sånn småjokking/gynging. Da han gjorde seg ferdig sovna vi og dagen etter latet jeg som ingenting, at alt var bra. Møtte han et par ganger siden, for kjemien stemte jo. Til tross for dette er sexen dog veldig viktig, vi er bare 22 år gamle og når sexen starter såpass dårlig så er det vel aldri håp. Jeg valgte å avslutte det lille vi hadde, over melding da det er der vi mest har kontakt. Han spurte rett ut om det var fordi han har liten penis. Trodde nesten ikke han var klar over at han hadde det engang, fordi jeg nevnte det ikke og tilsynelatende gjorde ikke noe av det. Jeg svarte som om jeg ikke skjønte hva han snakket om, og forklarte at jeg ikke synes vi har nok til felles at det er noe å bygge et forhold på (som forsåvidt er en annen grunn til at jeg avsluttet det). Føler meg så rotten som forlater han pga. dette. Men det er seriøst en dealbreaker for meg. Jeg skvatt sånn da jeg ikke trodde det omtrent var mulig å være så liten? Er jeg er drittsekk som gjør det? Hva er deres tanker rundt dette? Får så vondt av å tenke på at den skjønne gutten kanskje aldri finner seg en han kan elske som digger det, for jeg er i utgangspunktet liten og trang, og kjente såvidt noe.. Anonymkode: 91813...78c Du er litt drittsekk, ja. Han har jo en tunge og hender han kan bruke på deg. Selfølgelig vet han at du dumpet han pga av penisstørrelsen, han er jo ikke dum. 9
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #10 Skrevet 1. mars 2019 Jeg ble dumpet en gang pga at kjønnleppene mine ikke var pene å se på og stakk ut, fikk det servert rett i ansiktet, så da må vel dette være greit. Anonymkode: 204df...94d 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #11 Skrevet 1. mars 2019 Har gjort det samme som deg. Det fungerte rett og slett ikke. Han hadde en smule et dårlig kvinnesyn og ønsket en diktator til å styre landet, som var medgjørende faktorer... Og nei, jeg liker ikke mega pikker, liker de mellom 12-15 cm, over det blir det begrensinger, vondt når de går dypt etc. Du er ikke drittsekk. Et født med to forskjellige pupper, så vet hvordan det er «å være anderledes». Anonymkode: 1d8a7...429 7
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #12 Skrevet 1. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble dumpet en gang pga at kjønnleppene mine ikke var pene å se på og stakk ut, fikk det servert rett i ansiktet, så da må vel dette være greit. Anonymkode: 204df...94d Unnskyld men det der synes jeg blir noe helt annet. Estetisk sett bryr jeg meg ikke om hvordan penisen ser ut, men når den omtrent ikke fungerer som den skal, da blir det noe annet. Anonymkode: 91813...78c 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #13 Skrevet 1. mars 2019 Det var som deja vue å lese dette. Har opplevd akkurat det samme med en mann. Gjorde som deg. Følte meg ille til mote for noe som ikke var min feil. Du kan ikke noe for at han har liten penis. Du er ikke en drittsekk. Kan ikke kaste bort mange år på dette. Finn deg en du passer seksuelt med.Han jeg møtte den gangen er i dag gift med flott dame og fått 2 barn. Så det går bra for de med mikro peniser også. Selv om jeg har undret meg mange ganger at han har blitt gift og fått barn. Og om hun er utro for å bli tilfredsstilt. For hun hadde 3 barn fra før. Så hun kunne ikke være særlig trang. Anonymkode: 07ac9...7e5 7
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #14 Skrevet 1. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: All den tid det er de ytterste centimetrene av skjeden som er mest følsomme er det ingen kvinner som trenger 15-20 cm for å bli tilfredsstilt. Sex handler om mye mer enn stor penis. Det vil du også forstå når du blir voksen. Anonymkode: b9873...301 Idiot! Det er ikke store peniser hun liker!! Anonymkode: 07ac9...7e5 8
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #15 Skrevet 1. mars 2019 Slapp av, han finner seg dame. Jeg var dødsforelsket i en fyr med mikropenis, elsket å ha sex med han bare fordi jeg fikk dele et nært og nakent øyeblikk med han. Kunne ikke gitt mer faen i størrelsen. Men han ville ikke ha meg, så det ble slutt. Så det finnes damer som forelsker seg i han uavhengig av penisen. Anonymkode: 6d834...1b8 12
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #16 Skrevet 1. mars 2019 Sex handler ikke om størrelsen på penis. Det handler om oppfinnsomhet, nærhet, intimitet og godhet. Anonymkode: 88829...a00 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #17 Skrevet 1. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: All den tid det er de ytterste centimetrene av skjeden som er mest følsomme er det ingen kvinner som trenger 15-20 cm for å bli tilfredsstilt. Sex handler om mye mer enn stor penis. Det vil du også forstå når du blir voksen. Anonymkode: b9873...301 Jeg blir 46 år. Har fortsatt lyst på mye sex.Å synes sex betyr mye i forhold. Og vil fortsatt ikke ha en mikro penis. Så jeg blir nok aldri voksen. Anonymkode: 07ac9...7e5 9
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #18 Skrevet 1. mars 2019 Jeg har vært borti to menn (av ca 30 stk) som har hatt veldig små peniser. Kunne kanskje ikke kategoriseres som "mikro", men veldig små og tynne var de. Han ene ble mitt livs kjærlighet. Han var også den første jeg fikk orgasme med, faktisk. Han andre var bare dum og kunne ikke bruke den i det hele tatt. En gangs opplegg. Anonymkode: 831b1...e59 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #19 Skrevet 1. mars 2019 Hva tenker dere gutter/menn med mikropenis? Vi tenker vel alt mulig rart, akkurat som alle andre. Hva er dette for et merkverdig spørsmål? Anonymkode: 8bbff...fa6 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #20 Skrevet 1. mars 2019 Det er jo morsomt da, at hver eneste gang noen skriver om en liten pikk så får de høre at de nok er for vide... En på 7 cm er neppe særlig tykk heller, så om man ikke er jomfru vil nok de fleste bli "for vide" for en sånn... Og joda, mannen kan bruke fingre og tunge, men fy fader så deilig det er å bli fylt skikkelig opp også, og da er det ikke lengden det kommer an på, men det er gjerne en viss sammenheng mellom lengde og tykkelse... Anonymkode: 0c43c...cee 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå