Gå til innhold

Bøyle-BH i vaskepose i maskin?!


Mrs. B

Anbefalte innlegg

Går det an å vaske bøyle BH-er i vaskemaskinen dersom man bruker vaskepose? Hva er ellers vitsen med den egentlig? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vasker du bøyle-bh for hånd??

Vaskeposen er jo ment til bøyle-bh'er.

Hvis du ikke bruker vaskepose så kan bøylen skli ut og sette seg fast inne i vaskemaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vasker de for hånd.. og det er et slit! :o

Men er det sikkert at ikke bøylen blir dyttet ut gjennom posen?! Den er jo ikke såå solid.. ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Må innrømme at jeg er så sluvete at jeg ikke alltid bruker vaskepose selvom jeg vasker BH'ene mine i vaskemaskinen jeg da, men jeg tar de alltid i vaskemaskinen. Har faktisk bare opplevd en gang at spiler har gått ut ut av BH'en. Bruker man vaskepose kan man fint vaske BH'ene i vaskemaskinen. Kjøpr en litt ordentlig vaskepose og vær nøye med å sjekke den innimellom slik at det ikke er noe hull i den. Spilene forsvinner ikke ut av posen, dersom du har kjøpt en pose i fint stoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange forskjellige vaske-poser, noen mere solide enn andre.

Hvis du syns den posen du har ikke virker så solid, så burde du heller gå på jakt etter en ny.

Jeg har hatt poser som har holdt veldig lenge, mens andre har gått i stykker og blitt hullete etter bare noen få vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK takk for svar! Har dere kanskje også tips til hvor man får kjøpt holdbare vaskeposer? *gleder meg til å slutte å håndvaske!* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den jeg har nå har jeg kjøpt på H&M, og den har holdt ganske bra.

Men kvaliteten fra H&M er jo ikke kjent for å være aller best, så du finner sikkert noen enda mere solide andre steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvaliteten på H&M's vaskeposer er elendig, "ryker" etter bare noen få vask. I undertøys- butikker finner man vaskeposer som er solide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa, så er ikke kvaliteten fra H&M best, men min vaskepose fra H&M har faktisk holdt i flere måneder... Og den gjennomgår iværtfall 5-6 vask pr uke! Så helt elendig er de ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nesten gitt opp vaskeposer. de er ikke akkurat bombesikre, mer falsk trygghet enn noe annet. det jeg gjør nå for tida er å kjøre spile-bh'ene på ullprogram, med minimalt av skumping og slitasje går det kjempefint. ikke klart å miste noen spiler enda på denne måten. det beste ville kanskje vært vaskepose og ullprogram på en gang, når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hver gang jeg har prøvd å vaske spile-BH'er i vaskemaskin (det være seg med eller uten vaskepose) så har det ikke gått mange vaskene før spilene har falt ut.. Om de faller ut og setter seg fast i vaskemaskinen eller om de faller ut og stikker meg i puppen er meg nesten revnenede likegyldig, det er forferdelig irritabelt uansett!! :evil:

Jeg kjøper riktignok ikke de dyreste BH'ene, så kvaliteten er kanskje deretter, men bortsett fra akkurat det med spilene så synes jeg BH'ene fra KappAhl, Cubus, H&M, osv er kjempebra, jeg...

Derfor sverger jeg alltid til å håndvaske BH'ene mine! Jeg mener, det er vel ikke såååå mye slit... Jeg som bytter BH annenhver dag så blir de ikke akkurat sååå møkkete, så det tar ikke såååå lang tid.... Gjør heller det enn å bruke 150kr hver måned på en ny BH fordi spilen falt ut og jeg ikke klarer å sy den inn igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...