AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Herregud, dette er altså så vanskelig. Vi har begge små familier. Begge har hver sin avdød forelder. Jeg har en forelder igjen som kan finne på å bli drita før/under middag, for deretter å krangle med avdød forelders søsken. Bare fordi H*n ikke har noe..ja.."pent forhold" til dem kan vi si. Begge har ett søsken hver. Et greit knippe venner. Han er agnostiker. Jeg er...usikker. ønsker å gifte meg i en spesifikk kirke tilhørende graven der våre foreldre ergravlagt. Av emosjonelle grunner. Og tradisjon. Og fordi jeg ikke føler jeg kan troppe opp på rådhuset i min drømme-cupcake kjole 😂 (skal jekke den ned litt...sett litt mye Say yes to the dress). Avsporing der ja... Ambassadebryllup i utlandet da? Med eller uten våre barn? (Et hver) en liten get together med bare venner når vi kommer hjem? Syden? Invitere bare våre foreldre, søsken og barn? Og cupcakekjolen...? HVORDAN VELGER MAN?!?! Det her er jo...intenst! Anonymkode: 24e96...cb3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #2 Skrevet 1. mars 2019 Hva med å ha vielsen der dere skal ha festen? enten at ordfører vier, human-etisk forbund eller Unitarforbundet. Anonymkode: 2a0e7...b78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå