Gå til innhold

Hvilke apper savner dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og lærer meg å utvikle og designe apper:-).

Hvilke apper savner dere og hvilke skulle dere gjene ha sett bedre:-)?

Anonymkode: a0d20...b30

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner en app som kobles til gps/stedstjenester, og som dungerer som en slags NAF veibok i lydbokformat for den som kjører bil. Slik at du kan ha den på når du kjører gjennom Norge/andre land, og få informasjon om stedene du kjører forbi, lokal musikk/små historier når det er lange partier med bare skog, og artige funfacts, "På din høyre side akkurat nå ser du XXX" og så videre.

Viktig at den fungerer i utlandet, slik at man lærer mye om stedene man er på når man er på biltur gjennom Europa (eller togtur el.l.)

Anonymkode: 45724...74f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

En app hvor man kan scanne føflekker og få sikkert svar på om det er kreft eller ikke. 

Men innser at det sikkert ikke lar seg gjøre :)

Anonymkode: 56c91...361

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og barna mine som er i småbarnsalderen ønsker seg bygge-apper, hvor de kan bygge kjeeeempestore tårn som ikke faller ned. Det burde ikke være så vanskelig å få til!

Anonymkode: 56c91...361

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En app som automatisk skrur av/på ulike former for restricted mode etter x antall minutter. Kjekt for å starte ipad/telefontid for barn.

Anonymkode: 5ebc3...31f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En app som gir oversikt over personlig økonomi på en enkel måte. 

Anonymkode: c84cd...c93

AnonymBruker
Skrevet

En tidtaker app hvor du kan få oversikt over tidsbruk, hvor du kan lage tidtagere i ulike kategorier og så se statistikk etterpå. Den må også være lett å betjene, altså starte og stoppe, gjerne med egen wisdget. 

Feks finne ut hvor mye tid man bruker på husarbeid og hva slags. Da lager man en ny "gruppe" som heter husarbeid og innenfor gruppa lager man ulike kategorier, feks en   kategorisom heter oppvask og en som heter klesvask. 

Når man da tar oppvasken neste gang klikker man på start og stopp på oppvask kategorien når man starter og stopper, samme med klesvask. Så kan man etter en stund se hvor mye tid og når som går med til klesvask, oppvask og alle slags mulige andre ting man vil loggføre samt se prosentvis under gruppa husarbeid hvor mange prosent av husarbeidet ditt som er oppvask, hvor mye som er klesvask og så alle andre kategorier man velger å lage under gruppa. 

Jeg vil egentlig bruke en sånn type app til å prøve å loggføre arbeidsdagen min. Jobber som lærer og skulle gjerne sett hvor mye tid som går til retting, hvor mye til planlegging, hvor mye til dokumentasjon og byråkrati osv. 

Finnes en sånn app allerede forresten? 

Anonymkode: ff74b...9dc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...