AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Neon som gleder seg? Deltakerne lover å slå alle sex-rekorder fra første sesong. Nå blir det bl.a. anal-sex i store mengder i følge én av deltakerne.... https://www.nettavisen.no/livsstil/dette-er-aretsex-on-the-beach-deltakere/3423599111.html Anonymkode: 0cba9...27d 2
Sirah Skrevet 28. februar 2019 #3 Skrevet 28. februar 2019 Jeg vet ikke om jeg orker en runde til 🙈 Om disse går inn for å toppe forrige sesong så mister jeg fullstendig troa på menneskeheten. 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #4 Skrevet 1. mars 2019 Egentlig helt sykt, de lover mengder med analsex for hele Norges befolkning, og dette skal ungdommen sitte å se på. Nå føler jeg meg gammel og tverr men sier det likevel; dritttv. Anonymkode: d4a90...32f 7
Lundii Skrevet 1. mars 2019 #5 Skrevet 1. mars 2019 Jeg gleder meg masse😁😁 Elsker å se på sånt og jeg er ikke redd for å innrømme det! 4
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 1. mars 2019 #6 Skrevet 1. mars 2019 (endret) Jeg synes det er utrolig trist at det lages slike programmer. Deltakerne aner ikke hvordan de vil takle det og hvordan det er å få hele kroppen, intimititeten og privatlivet eksponert foran hele Norge. Utrolig at så mange er villige til å melde seg på. Det er viktig å normalisere sex, men å gå derfra til å ha sex på TV? Men så får jeg bare håpe at det ikke skaper uheldige konsekvenser for dem i etterkant. De har jo valgt det helt frivillig, heldigvis. Jeg kommer likevel aldri til å forstå hvorfor de ikke ønsker privatliv og synes det er helt greit å vise kroppen til alle. Endret 1. mars 2019 av Kjærlighetsbarn98
Mr. Kilmister Skrevet 1. mars 2019 #7 Skrevet 1. mars 2019 (endret) Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å stoppe det programmet... Skikkelig kvalmende og forkastelig å sende slikt på tv. Var uheldig å kom innom kanalen som sendte det en gang og tenkte mitt. Har en mening om folk som ser på den typen program også, men det skal jeg la være å skrive. Endret 1. mars 2019 av Mr. Kilmister 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #8 Skrevet 1. mars 2019 Kommer verken til å se Ex on the beach eller Paradise i år. Jeg så noen episoder av EOTB, men jeg fikk nok. Ønsker ikke å være med på denne utviklingen. Hvis man ikke ønsker at slike tv-programmer skal sendes er det viktig å stoppe å se. Ikke la nysgjerrigheten ta over. Anonymkode: f64d8...897 3
Kartoffel Skrevet 1. mars 2019 #9 Skrevet 1. mars 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer verken til å se Ex on the beach eller Paradise i år. Jeg så noen episoder av EOTB, men jeg fikk nok. Ønsker ikke å være med på denne utviklingen. Hvis man ikke ønsker at slike tv-programmer skal sendes er det viktig å stoppe å se. Ikke la nysgjerrigheten ta over. Anonymkode: f64d8...897 Enig i dette Det beste man kan gjøre er å la være å se på det. Ikke gi dette seertall. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #10 Skrevet 1. mars 2019 Det programmet ødelegger så vanvittig for de unge menneskene som er med. Ja de kan for det selv, men det eneste som står i hodet på mange av sånne mennesker er å komme på TV, da er det ikke alltid like enkelt å tenke fornuftig og tenke på hva man faktisk skal gjøre ETTER programmet. Nei jeg kommer aldri til å støtte slike program ved å se på det. Ikke er det morsomt heller Anonymkode: 346e6...023
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 1. mars 2019 #11 Skrevet 1. mars 2019 13 timer siden, Sirah skrev: Jeg vet ikke om jeg orker en runde til 🙈 Om disse går inn for å toppe forrige sesong så mister jeg fullstendig troa på menneskeheten. Så enig. Fatter ikke at de vil, men dem om det. Synes det er mer kritikkverdig fra produksjonene side at de velger å eksponere unge mennesker på en slik måte
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #12 Skrevet 2. mars 2019 21 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Så enig. Fatter ikke at de vil, men dem om det. Synes det er mer kritikkverdig fra produksjonene side at de velger å eksponere unge mennesker på en slik måte Det er vel egentlig deltakerne som velger å melde seg på, og oppføre seg på den måten som de gjør... Anonymkode: 644c3...88e 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #13 Skrevet 2. mars 2019 20 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Så enig. Fatter ikke at de vil, men dem om det. Synes det er mer kritikkverdig fra produksjonene side at de velger å eksponere unge mennesker på en slik måte Enig. Anonymkode: 346e6...023
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #15 Skrevet 2. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel egentlig deltakerne som velger å melde seg på, og oppføre seg på den måten som de gjør... Anonymkode: 644c3...88e Det er vel egentlig det at det lages slike serier å faktisk melde seg på i utgangspunktet. Ingen serier - ingen påmelding - ingen tåpelig oppførsel og eksponering av unge mennesker som skulle vært beskyttet mot seg selv 🤷🏼♀️ Anonymkode: 2fea8...9ed
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #17 Skrevet 2. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er vel egentlig det at det lages slike serier å faktisk melde seg på i utgangspunktet. Ingen serier - ingen påmelding - ingen tåpelig oppførsel og eksponering av unge mennesker som skulle vært beskyttet mot seg selv 🤷🏼♀️ Anonymkode: 2fea8...9ed Så egentlig er det TV-seerne sin feil at slike ting blir produsert. Ingen som gidder å følge med på slikt sludder = ingen TV-kanaler som gidder å produsere noe som aldri trekker seere = Ingen idioter som melder seg på. Anonymkode: 644c3...88e
Jegogduogvito Skrevet 7. mars 2019 #18 Skrevet 7. mars 2019 På 1.3.2019 den 10.55, Mr. Kilmister skrev: Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å stoppe det programmet... Skikkelig kvalmende og forkastelig å sende slikt på tv. Var uheldig å kom innom kanalen som sendte det en gang og tenkte mitt. Har en mening om folk som ser på den typen program også, men det skal jeg la være å skrive. Har en mening om folk som har en mening om noen basert på hva de liker å se på tv...
Honey Dew Skrevet 8. mars 2019 #19 Skrevet 8. mars 2019 På 1.3.2019 den 10.55, Mr. Kilmister skrev: Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å stoppe det programmet... Skikkelig kvalmende og forkastelig å sende slikt på tv. Var uheldig å kom innom kanalen som sendte det en gang og tenkte mitt. Har en mening om folk som ser på den typen program også, men det skal jeg la være å skrive. Da er vi to. Hvor har bluferdigheten tatt veien? Jeg fatter ikke at disse menneskene vil ødelegge fremtiden sin ved å delta på disse programmene.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #20 Skrevet 8. mars 2019 4 timer siden, Honey Dew skrev: Da er vi to. Hvor har bluferdigheten tatt veien? Jeg fatter ikke at disse menneskene vil ødelegge fremtiden sin ved å delta på disse programmene. De ødelegger ingenting. Det var før. Nå blir du helt og heltinne. Du blir et kjent fjes, får oppmerksomhet og ganske ofte kan du tjene store penger. Anonymkode: 40a30...880
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå