AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Hei, Jeg har en del arr på håndleddet og skulle så gjerne ha lært meg å sminke dette så lite synlig som mulig. Er det noen som har greie på slikt som kan gi meg en detaljert beskrivelse av produkter og fremgangsmåte? Jeg ser jo mye forskjellig på nettet, men blir ikke helt klok på hva jeg vburde prøve, eller hvilken fargetone jeg må ha. Er vel sikkert best om produktene kan kjøpes/testes i noen fysisk butikk i Oslo/Drammen området, slik at jeg kan finne rett farge? Håper virkelig det finnes noen erfarene her som kan hjelpe meg! Tusen takk! Anonymkode: 43d20...b04
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #3 Skrevet 28. februar 2019 På Visage i Oslo selger de en del teatersminke o.l., jeg har en palett derfra som heter Dermacolor (mener det er Kryolan som er brandet), som er en heavy duty concealer. Høypigmentert, tykk og vannfast. Sånn man kan sminke bort alt fra tatoveringer til brannskader med. Ekstremt bra dekkevne og smitter ikke. Holder relativt godt, men ikke hele dagen føler jeg. En venn i nøden de gangene jeg har en illrød kvise i trynet når jeg skal på fest. Anonymkode: 6e7f6...12d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå