AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Hvis jeg skal ta 4.året påbygg, må jeg være privatist da? Eller gå vanlig vgs? Noen som vet? Anonymkode: d9469...64b
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #3 Skrevet 1. mars 2019 17 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev: Vanlig videregående skole. Men kommer det ikke Ann på alder osv? -op Anonymkode: d9469...64b
Daria Skrevet 1. mars 2019 #4 Skrevet 1. mars 2019 (endret) Jeg skjønner egentlig ikke helt hva du spør om? Påbygg er et tredje år etter to år med yrkesfag, i stedet for å bli lærling, og er en del av det vanlige vgs-løpet. Påbygg i et fireårig skoleløp har jeg aldri vært borti (og jeg ha jobbet i vgs i 10+ år) - hva er det du går/har gått? Endret 1. mars 2019 av Daria
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #5 Skrevet 1. mars 2019 28 minutter siden, Daria skrev: Jeg skjønner egentlig ikke helt hva du spør om? Påbygg er et tredje år etter to år med yrkesfag, i stedet for å bli lærling, og er en del av det vanlige vgs-løpet. Påbygg i et fireårig skoleløp har jeg aldri vært borti (og jeg ha jobbet i vgs i 10+ år) - hva er det du går/har gått? Jeg spørr for en veninne skjønner du, så ble kanskje litt surr. Men Istedet for 3 år på vgs for å få generell studiekompetanse, Så har hun gått to år på skole og to år som lærling. Da trenger hun påbyggsåret for å få generell studiekompetanse Anonymkode: d9469...64b 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #6 Skrevet 1. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spørr for en veninne skjønner du, så ble kanskje litt surr. Men Istedet for 3 år på vgs for å få generell studiekompetanse, Så har hun gått to år på skole og to år som lærling. Da trenger hun påbyggsåret for å få generell studiekompetanse Anonymkode: d9469...64b Og da er spm som 23 år gammel om det er forsent å ta 4året påbygg på vgs eller om hun må ta det som privatist Anonymkode: d9469...64b
Daria Skrevet 1. mars 2019 #7 Skrevet 1. mars 2019 Be henne kontakte opplæringskontoret i fylket. Der jeg jobber har vi en egen påbyggsklasse for de som har tatt fagbrev.
Ariam Skrevet 1. mars 2019 #8 Skrevet 1. mars 2019 Vanlig på skole, ikke som privatist. Søknadsfrist før midnatt i dag. Hvis hun har fagbrev får hun også noen timer færre i uka(et fag mindre 😊), så det er litt lettere enn for de uten fagbrev. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå