AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Hei! Neste uke skal jeg til frisøren, og da har jeg lyst på en forandring. Jeg er usikker på hva, og vil høre med dere om dere har noen tips. Jeg har tidligere vært helt blondine, men bleket håret for siste gang i mai 2017. På bildet kan dere se håret mitt blond vs nå. Jeg trivdes veldig godt som blond, men jeg trivdes ikke med vedlikeholdet.. Jeg sluttet derfor med å bleike det, og var veldig heldig med at etterveksten ble en noenlunde naturlig overgang. Nå går jeg til frisøren 2 ganger i året (vet at dette kanskje er litt lite), og klipper bort alt det slitte når jeg først er der. Jeg tenker at mye av det gjenværende blonde i tuppene kommer til å forsvinne med saksa neste uke, og da er håret mitt plutselig nesten bare min naturlige hårfarge igjen. Dette synes jeg blir litt kjedelig.. så ja, noen tips? Vil et par blonde striper gli naturlig inn? Evt gå for enda mørkere? Kaldere? Hmm Anonymkode: 8e16f...949
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #2 Skrevet 28. februar 2019 Så fint og tjukt hår du har! Supermisunnelig 😍Jeg ville gått for en balayage, som er en mer naturlig måte å legge inn striper på: https://www.google.com/search?q=balayage&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj3ipaikd_gAhVwmeAKHQAlAz4Q_AUIDigB&biw=1440&bih=797 Anonymkode: 3492e...379 6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #3 Skrevet 28. februar 2019 Klipp av halve lengden, skrå det litt mer og farg i en lysebrun eller mellomblond tone. Anonymkode: 3b55b...a56 1
missLynch Skrevet 28. februar 2019 #4 Skrevet 28. februar 2019 Nydelig slik det er nå! 🙌 Kanskje frihåndsstriper/balayage; slik som anonym skriver over her hvis du føler for å friske opp litt. Men: naturlig vakkert hår er uslåelig- man ser kanskje ikke selv hvor fint håret er 😃 5
Horten Market Skrevet 28. februar 2019 #5 Skrevet 28. februar 2019 (endret) Veldig sexy på bildet til høyre. Klipp de bleke tuppene. Mørk blondt med naturlige striper er nam-nam. Litt krøller og fall som du har nå er også veldig fint. Hadde tatt deg med til presten med en gang om du dukket opp her. Endret 28. februar 2019 av Horten Market 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #6 Skrevet 28. februar 2019 Jeg tar balayage. Bare pass på å gå til en erfaren frisør. Nå for tiden er det flere frisører som legger ut kundene sitt hår på Instagram. Anonymkode: e0629...c29
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #7 Skrevet 28. februar 2019 Klipp håret rett av 10cm. Flytt stripene litt opp. Ferdig 🙃 Nydelig hår. PS: trendy med lang bob. Anonymkode: cbfd1...119
skruf Skrevet 1. mars 2019 #8 Skrevet 1. mars 2019 Jeg ville ikke ha klippet det noe særlig på lengden, bare slitte tupper. Du har veldig fint hår, og langt hår er finest med fylde og fall sånn som du har. Bob er jo in nå, men kjedelig når du går lei av bob og alle andre har det. Tar tid å spare håret langt igjen Sånn egentlig så synes jeg fargen er fin akkurat sånn som det er nå, hvis du vil ha litt forandring så kan du kanskje tone det litt kaldere. Ville ikke ha bleket og stripet det, det sliter veldig på håret. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #9 Skrevet 1. mars 2019 Jeg ville klippet av 3 cm slitt hår. Og farget i balayage. Helst hos noen som virkelig kan det. Anonymkode: a5f00...9c4
Djungelvrål Skrevet 1. mars 2019 #10 Skrevet 1. mars 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Klipp av halve lengden, skrå det litt mer og farg i en lysebrun eller mellomblond tone. Anonymkode: 3b55b...a56 Hvorfor skal hun klippe av halve håret så lenge det er tykt og sunt?? Ville enten stripet det litt på nytt eller lagt inn forskjellige nyanser av blonde toner i det mørk blonde håret ditt. Det vil gi det er fint spill. Blir dyrt men sikkert fint. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #11 Skrevet 1. mars 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ville klippet av 3 cm slitt hår. Og farget i balayage. Helst hos noen som virkelig kan det. Anonymkode: a5f00...9c4 Dette! For et nydelig hår du har, heldiggris Anonymkode: e5585...87e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #12 Skrevet 1. mars 2019 Minner litt om håret til Penny i Big Bang Theory Uansett, jeg synes håret på bildet til høyre er fint som det er. Synes ikke du skal ta så mye av lengden, bare slitte spisser. Som andre nevner her kan du farge det balayage. Det er fint og naturlig, og etterveksten er en del av det hele. Anonymkode: 253ba...81a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå