Cupcake Skrevet 13. april 2005 #1 Del Skrevet 13. april 2005 Har lyst til å kjøpe meg en vannkoker, og har sett litt på denne Noen som har erfaringer med den? Er den bra? :-) Jeg har endret litt på linken din. Veslejenta - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffegjesten Skrevet 13. april 2005 #2 Del Skrevet 13. april 2005 Den er sikkert bra, men skal du ikke bare koke vann? Du får kjøpt vannkoker til godt under 100 kr på f eks Biltema, Clas Ohlson, Jernia og Europris - så du betaler kr 400 for design. Vil du det så kjøp den du har valgt deg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 13. april 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 13. april 2005 Vil ha en som er litt moderne, ja. :-) Synes ikke noe særlig om de som er hvite/sorte/klumpete, som flere av de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. april 2005 #4 Del Skrevet 13. april 2005 Vi har OBH Nordica (en annen modell enn den du viser til riktignok) - og vi er veldig fornøyd!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #5 Del Skrevet 15. april 2005 El-kjøp selger for rundt 100-appen- her brukes den hele dagen, så her beales ikke for utseendet. Ikke er det noen som ser den heller,står o i en krok på kjøkkenet. jeg betaer for va den gjør. Faktisk var det vel el-kjøp sin billige som kom best ut i test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2005 #6 Del Skrevet 15. april 2005 Tror ikke det er noen særlige forskjeller på kvalitet når det gjelder vannkoker.. Hvis du liker designen, så kjøp. Personlig synes jeg ikke den var så veldig fin, liker min i nøytral svart bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 15. april 2005 #7 Del Skrevet 15. april 2005 Vannkokeren fra OBH er bra den Har en kenwood i stål stående her, kjøpt på elkjøp. Den er også super. Stort sett er de fleste vannkokerne bra. Ved mye kalk i vannet bør man ha skjult varmeelement for å forlenge levetiden. Så er det kapasitet og design etter hva man har brukt for og liker. Wattstyrken er stort sett blitt mye den samme på de fleste. Det har jo med hvor hurtig den er. Ang den testen var det en philips som kom best ut i test, men ikke den billigste. Men essence til 449,- Det andre smilefjeset delt ut i den testen er jo vannkokeren som trådstarter har tenkt til å kjøpe ser jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 16. april 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 16. april 2005 Har kjøpt den nå jeg, og er foreløpig veldig fornøyd. Eneste er at vannet er så mye varmere enn det jeg er vant med. :-) Var visst ikke noe bra den jeg brukte før. :-? Den tar seg veldig godt ut på kjøkkenbenken vår også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie78 Skrevet 16. april 2005 #9 Del Skrevet 16. april 2005 Vi har vannkoker med varmeelementet i en egen sokkel...Wilfa, tror jeg. Hadde en før med varmeelementet nedi selve kokeren, og det så mindre appetittelig ut etter en stund. Er veldig fornøyd med den vi har nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 17. april 2005 #10 Del Skrevet 17. april 2005 Den er kanon bra !!!!! Eg selger den, og den er hurtig, og holder varmen en god stund.. Ser et innlegg om der noen spurte om en ikke bare skal koke vann... Det kan være stor forskjell på vann/hurtigkokere... En må se på watt styrken, høy watt styrke gir hurtig oppkoking, og det er jo derfor vi vil bruke de...skal være hurtig... Ofte betaler en for design også, men en virkelig god hurtigkoker må en betale tre-fem hundre for, så det er oftere i litt høyere prisklasse en betaler for design Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 17. april 2005 #11 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg har hatt mange vannkokere, alt fra de billige hvite plastmodellene til 198 kr. til den jeg har nå, og jeg kan si en ting; aldri mer billig-vannkokere. Det største minuset med billigkokerne er at de har varmeelementet nedi selve vannbeholderen. Og jeg kan love deg at innen ett år blir den mørkebrun og stygg nedi, uansett hvor filk du er til å vaske den. Jeg har en Siemens vannkoker i børstet stål til like under tusenlappen (denne finnes på Elkjøp), den har varmeelementet nedi blokken du setter selve kokeren oppå. Den er nå over to år gammel og den like fin nedi. Den koker 1.5 l. vann på litt over 4 minutter i tillegg til at den er lekker å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 17. april 2005 #12 Del Skrevet 17. april 2005 Enkelte billige vannkokere kan være litt skumle for barn, også. Har vært ute for flere billig-vannkokere som blir altfor varme på utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #13 Del Skrevet 8. mai 2005 Ja, ja. Så kjøpte jeg denne vannkokeren for ca. 3 uker siden, og den virket kjempefint, MEN nå vil den ikke slutte å koke! Før skrudde den seg av et par sekunder etter at det begynte å koke, men nå bare fortsetter og fortsetter den. :-? Noen som har opplevd det samme? Den skal ihvertfall byttes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 9. mai 2005 #14 Del Skrevet 9. mai 2005 Har vært borti det, men ikke på den kokeren. Men ikke noe ofte akkurat. Bare dra dit du kjøpte den og si at den koker hele tia, slår seg ikke av. Ha med kvittering så får du bytta den vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå