AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Har du opplevd det? At noen sier det til deg. Anonymkode: dfa7d...eda
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #2 Skrevet 28. februar 2019 At de er idiot. Anonymkode: 4e83e...0ee
Whistler Skrevet 28. februar 2019 #3 Skrevet 28. februar 2019 Du har stilt to spørsmål. Nr 1. Det betyr at de foreslår at man skal drikke før man møtes. Nr 2. Nei.
Vox_populi Skrevet 28. februar 2019 #4 Skrevet 28. februar 2019 Det betyr at ølbriller er nødvendig for at møtet skal bli vellykket. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #5 Skrevet 28. februar 2019 Som i at "Du bør ta deg en dram og sju før du møter meg"? Da hadde jeg trolig blitt hjemme. Anonymkode: 361c1...886 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #6 Skrevet 28. februar 2019 De vil du skal være litt full og ha mindre hemninger, eller så vil de selv drikke først for å roe nervene eller noe og ikke stille opp synlig beruset imens den andre er klink edru. Jeg har ikke opplevd at noe har sagt sånn rett ut at man skal drikke før man møtes, men opplevd at man møtes for å drikke øl sammen eller forslag om å møtes på byn etter begge har vært på hver sin fest/vors/konsert/whatever. Anonymkode: 1e280...d53 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #7 Skrevet 28. februar 2019 Ta deg et par øl før dere skal møtes, så blir det ikke så dyrt. Anonymkode: 7c388...4de
Million Skrevet 28. februar 2019 #8 Skrevet 28. februar 2019 Nei, jeg har aldri opplevd det, men jeg hadde ærlig talt begynt å lure. Man møtes vel for å drikke noen glass sammen ute på byen. Ikke sitte hjemme og drikke alene før man møtes? Tror jeg hadde mistenkt fyren for å være veldig nervøs, eller for at han ønsker å få deg full så fort som mulig sånn at han får deg til sengs.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #9 Skrevet 28. februar 2019 Jeg tenker at det betyr et godt gammeldags vorspiel der man møtes og "drikker seg opp" hjemme før man går ut. Har inntrykk av at folk gjør det for å spare penger? Jeg tenker også at det betyr at man legger opp til en fyllekule, siden det er viktig å Jeg driver ikke med den slags, og det gjør ikke vennene mine heller. Så har ikke blitt spurt om det nei. Jeg kan godt gå ut å "ta noen øl", og kose meg med noen enheter alkohol sammen med venner, men jeg drikker meg ikke full - så da tenker jeg det helt unødvendig å måtte begynne å drikke på forhånd. Anonymkode: 80eee...780
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå