Pocahontas313 Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Hei allesammen! 🌸 Jeg er helt ny her og jeg håper noen kan svare/hjelpe meg i min situasjon. Jeg hadde en spontanabort for over 3 måneder siden (var da 6uker på vei) og jeg har fortsatt ikke fått mens tilbake. Jeg var hos gynekologen for 4uker siden for å sjekke om alt var bra og se om jeg kunne ha blitt gravid igjen. Det var jeg ikke. Fikk også informert da at jeg nettopp hadde hatt en eggløsning og at jeg skulle vente og se om mens kom etter 2 uker. Det gjorde den ikke. Jeg tok en g test i dag som viste negativ. Både vanlig test og digital. Dette er første gang jeg har vært gravid og jeg er 29 år. Jeg kjenner at jeg blir litt frustrert! Vi vil så gjerne bli gravide igjen. Er det noen som har vært borti noe lignende? Håper noen kan svare!❤️
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #2 Skrevet 23. april 2019 Hvordan gikk det med deg? Håper det har ordnet seg nå! ❤ har nettopp opplevd en spontanabort selv og lurer på det samme som du lurte på her. Anonymkode: 3771b...a57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå