Gå til innhold

Erfaringer med Crest 3D strips? Funker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen testa dem? Hørt mye bra om dem. Noen testa, og det har funka? :) 

Anonymkode: 9c26e...62c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig fikk jeg bare ekstrem ising i tennene, og det kjentes ut som de skulle falle ut.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns de funka bra, men effekten er ikke så langvarig. 

Anonymkode: 25295...317

Skrevet

Tennene blir hvite, men du må gjennom en fase med "flekkete" tenner, for den tar litt ujevnt. Jeg fikk også mye ising i tennene og som nevnt kortvarig effekt. Men kommer sikkert til å bruke de igjen, for de er så billige. 

Anonymkode: ead11...b7d

Skrevet

Etter årevis med Crest. Skinner fra e-bay. Og alt mulig annet som kanskje ga litt bedring tok jeg til slutt turen til tannlege for skinne og riktig blekemiddel. Og investerte samtidig i elektrisk tannbørste. 

Tar 2-3 dager årlig. Ingen ising, ingen skader. Og kritthvite tenner. 

Anonymkode: 87427...bfc

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tennene blir hvite, men du må gjennom en fase med "flekkete" tenner, for den tar litt ujevnt. Jeg fikk også mye ising i tennene og som nevnt kortvarig effekt. Men kommer sikkert til å bruke de igjen, for de er så billige. 

Hvor mange strips brukte du?

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter årevis med Crest. Skinner fra e-bay. Og alt mulig annet som kanskje ga litt bedring tok jeg til slutt turen til tannlege for skinne og riktig blekemiddel. Og investerte samtidig i elektrisk tannbørste. 

Det er sant.

Men tannlegen er jo 5000, og crest er 200kr. Heller ikke sååå megastor forskjell.

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant.

Men tannlegen er jo 5000, og crest er 200kr. Heller ikke sååå megastor forskjell.

For meg var det en enormt stor forskjell. 

Kombinert med mye mindre stress og tidsbruk. 

Og at det holdt mye lengre. 

Samt at skinnen er en engangsutgift. Deretter er det 150 for blekemiddelet en gang i året. 

Men det blir jo alltid en avveiing mellom tid/stress/penger. 

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Endret av TWimo
Leste ikke tråden skikkelig...igjen!
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men isinga går vel over etter 2-3 dager? Så kan du kjøre på med stripsa igjen.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen testa dem? Hørt mye bra om dem. Noen testa, og det har funka? :) 

Jeg er veldig fornøyd med crest. 

Har skinner fra tannlegen og, men etter at det ble nye regler, og de ikke får lov bruke like sterk blekeprosent som tidligere har jeg gått over til crest. 

Anonymkode: 9c198...ade

Skrevet

Hvor kjøper dere stripsene?

Anonymkode: 2018f...3fd

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig fornøyd med crest. 

Har skinner fra tannlegen og, men etter at det ble nye regler, og de ikke får lov bruke like sterk blekeprosent som tidligere har jeg gått over til crest. 

Anonymkode: 9c198...ade

Kjøper du 20 strips?

AnonymBruker
Skrevet

Funker som FY! Ha de på Max 30 minutter. 

Hadde en gang på i 2 timer. Hadde så ising i tennene at jeg ville løpe til legevakten, og bleket ikke tennene på ett par år! 

Så ha respekt for produktet, ikke overdriv. 

Anonymkode: b052e...48d

Skrevet

Hvis du i utgangspunktet ikke har hvitt dentin kan du aldri få hvite tenner.  Jeg har ikke spesielt hvitt dentin, fikk noe lysere tenner men ikke hollywoodtenner.  (nå har alle i Hollywood skalfasetter da men)

• Liker 1
Skrevet

Hvor bestiller dere det?   Jeg har fått noen til å kjøpe det for meg i USA; da jeg bestilte det på nett tror jeg jeg fikk fake produkt.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Funker som FY! Ha de på Max 30 minutter. 

Hadde en gang på i 2 timer. Hadde så ising i tennene at jeg ville løpe til legevakten, og bleket ikke tennene på ett par år! 

Så ha respekt for produktet, ikke overdriv. 

Anonymkode: b052e...48d

Hvor mange strips bruker du før dem blir hvite? Kjøpte selv en 20-pack nå :) 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, SupaWoman skrev:

Hvis du i utgangspunktet ikke har hvitt dentin kan du aldri få hvite tenner.  Jeg har ikke spesielt hvitt dentin, fikk noe lysere tenner men ikke hollywoodtenner.  (nå har alle i Hollywood skalfasetter da men)

Hvordan kan jeg se at jeg har hvitt dentin? Mine er ikke bananfarget lissom, er helt middels farga.

Kjøper på Ebay, 200kr for 20 stk. Kommer om 1-2 uker.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan jeg se at jeg har hvitt dentin? Mine er ikke bananfarget lissom, er helt middels farga.

Kjøper på Ebay, 200kr for 20 stk. Kommer om 1-2 uker.

Vet du at de er ekte?  Hvis du aldri har hatt helt hvite tenner, selv ikke da de de vokste frem etter melketennene falt ut vet du at de aldri kan bli veldig hvite.  Husker jeg så stor forskjell på melketennene og de permanente tennene mine. Melketennene var hvitere. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, SupaWoman skrev:

Vet du at de er ekte?  Hvis du aldri har hatt helt hvite tenner, selv ikke da de de vokste frem etter melketennene falt ut vet du at de aldri kan bli veldig hvite.  Husker jeg så stor forskjell på melketennene og de permanente tennene mine. Melketennene var hvitere. 

Ja, ekte. Du ser på anmeldser av produktet og hvor mye som er solgt. 

https://www.ebay.com/itm/264198219328

Disse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...