AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Jeg gikk forbi ei, som jeg aldri har sett før og jeg var helt vanlig, helt nøytralt ansiktsutryk. Men hun så skikkelig ondt på meg, som om jeg hadde gjort henne noe grusomt. Har dere opplevd fremmede dere aldri har sett kikket stygt på dere? Hva kan grunnen være mon tro ? Anonymkode: c8cf6...38c
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #2 Skrevet 28. februar 2019 Av og til har jeg opplevd å ta meg selv i å se stygt på folk, noe som aldri har vært meningen fra min side. Ser at de legger merke til det, og jeg får dårlig samvittighet for det. Av og til går jeg i mine egne tanker, og tenker på noe som gjør meg sint, så ser jeg på folk uten å tenke meg om. Anonymkode: 065ca...a8f 5
Million Skrevet 28. februar 2019 #3 Skrevet 28. februar 2019 Det var sikkert helt andre ting hun gikk og grublet på, og så fremkom det i ansiktsuttrykket hennes. Man har ingen grunn til å se "ondt" på vilt fremmede, så det hadde nok ingenting med deg å gjøre. Jeg har tatt meg selv i å sitte på t-banen i egne tanker for eksempel, og så flyter tankene avgårde mens blikket bare stopper og fester seg ved et tilfeldig menneske. Ikke noen grunn. Bare der det havner. Så sitter jeg og tenker da, og kanskje kommer jeg på noe morsomt, og så smiler jeg for meg selv. Om den personen som blikket mitt da tilfeldigvis fraværende var festet på, ser dette, så tror de vel jeg sitter og ler av dem eller noe. Det har skjedd. Flaut, og da skynder jeg meg å se vekk. Det samme kan være tilfelle med den du møtte. Hun tenkte vel kanskje på det jævlige eksen gjorde mot henne i helga, og så passerte hun deg akkurat da...? 8
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #5 Skrevet 28. februar 2019 det var meg Anonymkode: 76993...be8 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #6 Skrevet 28. februar 2019 Enda en tråd? Anonymkode: c0d3d...67a 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #7 Skrevet 28. februar 2019 Hun hadde sikkert bare en dårlig dag Anonymkode: 4c2e5...f65
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #8 Skrevet 28. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enda en tråd? Anonymkode: c0d3d...67a Hva mener du ? Anonymkode: c8cf6...38c
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #9 Skrevet 28. februar 2019 Mange ganger. Spesielt av andre kvinner, men det passer jo bra siden mange kvinner er skikkelig sur og grinete døgnet rundt. Anonymkode: e9f30...3a4 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #10 Skrevet 28. februar 2019 Noen har bare resting bitch face. Fremmede har ingen sterke følelser for deg som en random person på gaten. Du er ikke så spesiell som du tror. Anonymkode: 3664a...52e 7
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #11 Skrevet 28. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen har bare resting bitch face. Fremmede har ingen sterke følelser for deg som en random person på gaten. Du er ikke så spesiell som du tror. Anonymkode: 3664a...52e Har jeg sagt noe om at jeg tror jeg er spesiell Anonymkode: c8cf6...38c
BiancaWhite Skrevet 28. februar 2019 #12 Skrevet 28. februar 2019 De kan gå i andre tanker, kanskje de har dårlig syn.
BiancaWhite Skrevet 28. februar 2019 #13 Skrevet 28. februar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen har bare resting bitch face. Fremmede har ingen sterke følelser for deg som en random person på gaten. Du er ikke så spesiell som du tror. Anonymkode: 3664a...52e Hvorfor er du så besatt av "du er ikke så spesiell"? Kan jo ikke være sikker på om det er DU som skriver det her hele tiden men denne setningen går igjen her inne veldig ofte.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #14 Skrevet 28. februar 2019 Det var ikke et resting bitch face, men jeg skal drepe deg fjes. Men det er nok som dere sier hun tenkte nok på noen hun hater og så meg tilfeldig Anonymkode: c8cf6...38c
Kaizerr Skrevet 28. februar 2019 #15 Skrevet 28. februar 2019 (endret) Jeg er kjent for å ha et resting bitch face, og kan ofte bli oppfattet som sur, eller ei som dømmer folk, uten at jeg egentlig tenker over det. Ofte går jeg kanskje i andre tanker også, og da ser jeg veldig alvorlig ut. Jeg har ikke som intensjon å kikke stygt på noen i det hele tatt, og det tror jeg ikke denne personen hadde heller, hun var sikkert bare i sine egne tanker. Endret 28. februar 2019 av Kaizerr
Mr. Kilmister Skrevet 28. februar 2019 #16 Skrevet 28. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk forbi ei, som jeg aldri har sett før og jeg var helt vanlig, helt nøytralt ansiktsutryk. Men hun så skikkelig ondt på meg, som om jeg hadde gjort henne noe grusomt. Har dere opplevd fremmede dere aldri har sett kikket stygt på dere? Hva kan grunnen være mon tro ? Anonymkode: c8cf6...38c Opp til flere ganger. Bryr meg midt under kneskåla. Nordmenn er bare sånn, hun så sikkert noe "feil" ved deg. Ikke bry deg om det. 2
Uglems Skrevet 28. februar 2019 #17 Skrevet 28. februar 2019 Typisk nordmenn. Klarer ikke konfrontere folk, bare sitte å glane surt til man føler seg ukomfortabel. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #18 Skrevet 28. februar 2019 1 time siden, Mr. Kilmister skrev: Opp til flere ganger. Bryr meg midt under kneskåla. Nordmenn er bare sånn, hun så sikkert noe "feil" ved deg. Ikke bry deg om det. 14 minutter siden, Uglems skrev: Typisk nordmenn. Klarer ikke konfrontere folk, bare sitte å glane surt til man føler seg ukomfortabel. Det var faktisk en nordmann, mørk i huden og hijab Anonymkode: c8cf6...38c
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #19 Skrevet 28. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var faktisk en nordmann, mørk i huden og hijab Anonymkode: c8cf6...38c glemte å skrive IKKE en nordmann Anonymkode: c8cf6...38c 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #20 Skrevet 28. februar 2019 Mine nåværende bestevennine var livredd meg før vi ble kjent, jeg har tydeligvis et «resting bitch face», noe jeg aldri har tenkt over før. Hun du gikk forbi vandret nok i sine egne tanker. Anonymkode: 3b750...c94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå