AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Hei, skal overraske samboer med litt bondage. Hun har nok vært med på slikt før, men ikke med meg. Vi er godt voksne og stoler på hverandre, men jeg har nok lite erfaring med dette fra før, så hun blir nok noe overrasket etter hvert som det utfolder seg. Har kjøpt en restraint fra NN som hun ikke vet om. Har noen tanker om forløpet, men vil gjerne ha litt tips til hvordan jeg skal oppføre meg samt litt forsiktige krydder. Sikter på sensuellt, pirrende og litt nervøs Seriøse kommentarer/tips, vær så snill. Anonymkode: 695bd...8c5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #2 Skrevet 28. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, skal overraske samboer med litt bondage. Hun har nok vært med på slikt før, men ikke med meg. Vi er godt voksne og stoler på hverandre, men jeg har nok lite erfaring med dette fra før, så hun blir nok noe overrasket etter hvert som det utfolder seg. Har kjøpt en restraint fra NN som hun ikke vet om. Har noen tanker om forløpet, men vil gjerne ha litt tips til hvordan jeg skal oppføre meg samt litt forsiktige krydder. Sikter på sensuellt, pirrende og litt nervøs Seriøse kommentarer/tips, vær så snill. Anonymkode: 695bd...8c5 Knytt lissene på skoa før du starter. 😸 Anonymkode: 010c8...631 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #3 Skrevet 28. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Knytt lissene på skoa før du starter. 😸 Anonymkode: 010c8...631 Tenkte jeg skulle be henne ta på seg noen sexy sko, men de har dessverre ikke lisser Anonymkode: 695bd...8c5
Jentadi Skrevet 28. februar 2019 #4 Skrevet 28. februar 2019 Gi henne bind for øynene. Å bli frarøvet en sans, forsterker de andre. 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #5 Skrevet 28. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte jeg skulle be henne ta på seg noen sexy sko, men de har dessverre ikke lisser Anonymkode: 695bd...8c5 Det var jo leit, men knytt slipset ditt skikkelig, slik at hun ikke behøver å anstrenge seg. 😆 Anonymkode: 010c8...631
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #6 Skrevet 28. februar 2019 10 minutter siden, Jentadi said: Gi henne bind for øynene. Å bli frarøvet en sans, forsterker de andre. Tenkte det ja Noen tips til hudstimuli og sansekontraster som ikke krever innkjøp? Anonymkode: 695bd...8c5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #7 Skrevet 28. februar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte det ja Noen tips til hudstimuli og sansekontraster som ikke krever innkjøp? Anonymkode: 695bd...8c5 Gjerrigknarken. Alt har sin pris. 😂 Anonymkode: 010c8...631
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #8 Skrevet 28. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Gjerrigknarken. Alt har sin pris. 😂 Anonymkode: 010c8...631 Alt til sin tid også, vet du Anonymkode: 695bd...8c5
Ardenus Skrevet 28. februar 2019 #9 Skrevet 28. februar 2019 Kjøp inn tau(som ikke er vondt å bli bundet med) ta gjerne å kutt tauet i mindre lengder, så du ikke ender opp med 10meter Se på youtube etc for hvordan man binder. Vær forsiktig, spør henne om noe er ubehagelig osv. Tau koster ikke mye btw.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #10 Skrevet 28. februar 2019 15 minutter siden, Ardenus said: Kjøp inn tau(som ikke er vondt å bli bundet med) ta gjerne å kutt tauet i mindre lengder, så du ikke ender opp med 10meter Se på youtube etc for hvordan man binder. Vær forsiktig, spør henne om noe er ubehagelig osv. Tau koster ikke mye btw. Takk for den, @Ardenus Har faktisk tau, og er nok det hun evt. forventer, men tenkte jeg skulle begynne med bind for øynene, og at hun havner litt utenfor komfortsonen når denne iføres : https://www.nytelse.no/bondageutstyr/position-master-with-cuffs-bondageset 👼 Anonymkode: 695bd...8c5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #11 Skrevet 28. februar 2019 Pute(r) hvis det blir veldig vondt én plass og det ødelegger for opplevelsen av å være bundet, fjær til hudstimuli, klesklyper til brystene (enkelte kan være lurt å bende litt ut først), pass på at tingene ser sexy ut, kjøp feks sort tau, sort fjær, sort klesklype. Tau kan bli for ubehagelig, brede stropper kan funke bedre, vet ikke hvor hardcore hun har vært/om hun tenner på bindingen eller smerte etc. Kle deg pent, fram med dressen, dropp juleslipset. Ha vann til henne klart hvis hun blir tørst, bruk safewords. Fokuser på henne, da din rolle i stor grad er å tenne på det å binde henne, så gi henne alt du har av oppmerksomhet, med mindre hun tenner på det å bli brukt. Glassdildo kald/varm bruker være en høydare. Sorte engangshansker får man på biltema. Press på deler av kroppen kan være veldig deilig, i så fall trenger du noe bredere enn en stropp. Ha rett temperatur, kaldt soverom er kanskje ikke toppen for naken dame bundet foran dresskledd mann. Husk også å sette telefoner på lydløs etc. Skrevende stilling bruker være rennende for mange+oppleves mer sårbart. Penisring til deg selv/tau, så du får kraftigere kuk. Tenk gjennom alle bindemuligheter, sørg for at de går an, kjipt å lete etter noe sted å feste når det pågår og bygger seg opp. Ha saks tilgjengelig (bonustips; klipp av henne trusa, ikke svindyr truse), avtal med en venn at den tar kontakt eller varsler om dere ikke er å få tak i etter feks to timer i tilfelle du faktisk dør underveis (har skjedd), og av samme grunn dropp stearinlys, kjøp heller elektriske stearinlys på clas Anonymkode: 1c4bd...75a
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #12 Skrevet 28. februar 2019 Bør jeg innta en litt bestemt rolle? Tror "meg selv" blir litt soft for denne settingen... Anonymkode: 695bd...8c5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #13 Skrevet 28. februar 2019 Ja vær deg selv, men vær den litt ukjente siden av deg selv, hehe Anonymkode: 1c4bd...75a 1
Ardenus Skrevet 28. februar 2019 #14 Skrevet 28. februar 2019 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for den, @Ardenus Har faktisk tau, og er nok det hun evt. forventer, men tenkte jeg skulle begynne med bind for øynene, og at hun havner litt utenfor komfortsonen når denne iføres : https://www.nytelse.no/bondageutstyr/position-master-with-cuffs-bondageset 👼 Anonymkode: 695bd...8c5 Den ser bra ut den. Sørg for at rommet er rom temperert, så hun ikke ender opp med å fryse Endret 28. februar 2019 av Ardenus 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #15 Skrevet 28. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Pute(r) hvis det blir veldig vondt én plass og det ødelegger for opplevelsen av å være bundet, fjær til hudstimuli, klesklyper til brystene (enkelte kan være lurt å bende litt ut først), pass på at tingene ser sexy ut, kjøp feks sort tau, sort fjær, sort klesklype. Tau kan bli for ubehagelig, brede stropper kan funke bedre, vet ikke hvor hardcore hun har vært/om hun tenner på bindingen eller smerte etc. Kle deg pent, fram med dressen, dropp juleslipset. Ha vann til henne klart hvis hun blir tørst, bruk safewords. Fokuser på henne, da din rolle i stor grad er å tenne på det å binde henne, så gi henne alt du har av oppmerksomhet, med mindre hun tenner på det å bli brukt. Glassdildo kald/varm bruker være en høydare. Sorte engangshansker får man på biltema. Press på deler av kroppen kan være veldig deilig, i så fall trenger du noe bredere enn en stropp. Ha rett temperatur, kaldt soverom er kanskje ikke toppen for naken dame bundet foran dresskledd mann. Husk også å sette telefoner på lydløs etc. Skrevende stilling bruker være rennende for mange+oppleves mer sårbart. Penisring til deg selv/tau, så du får kraftigere kuk. Tenk gjennom alle bindemuligheter, sørg for at de går an, kjipt å lete etter noe sted å feste når det pågår og bygger seg opp. Ha saks tilgjengelig (bonustips; klipp av henne trusa, ikke svindyr truse), avtal med en venn at den tar kontakt eller varsler om dere ikke er å få tak i etter feks to timer i tilfelle du faktisk dør underveis (har skjedd), og av samme grunn dropp stearinlys, kjøp heller elektriske stearinlys på clas Anonymkode: 1c4bd...75a Her var det mange gode tips! Tusen takk! Finstasen skal på, og det digger hun Quote Fokuser på henne, da din rolle i stor grad er å tenne på det å binde henne, så gi henne alt du har av oppmerksomhet, med mindre hun tenner på det å bli brukt. Mistenker litt det siste, men hun er dårlig på å prate om det. Hun foretrekker nok definitivt å bli styrt, men hun har også noen dårlige erfaringer, så tenkte kanskje litt av begge deler? Anonymkode: 695bd...8c5
Jentadi Skrevet 28. februar 2019 #16 Skrevet 28. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenkte det ja Noen tips til hudstimuli og sansekontraster som ikke krever innkjøp? Anonymkode: 695bd...8c5 Om du vil tøffe seg, så er drypp fra et varmt vokslys spennende. Isbiter, gjerne som kontrast til lys, er interessant. Massasje med olje er deilig. Musikk på ørene kan også forsterke opplevelsen. Eller så er fjær nevnt her over. 3
Master1 Skrevet 28. februar 2019 #17 Skrevet 28. februar 2019 5 timer siden, Jentadi skrev: Om du vil tøffe seg, så er drypp fra et varmt vokslys spennende. Isbiter, gjerne som kontrast til lys, er interessant. Massasje med olje er deilig. Musikk på ørene kan også forsterke opplevelsen. Eller så er fjær nevnt her over. Frarøving av sanser er kjempesmart..og varme kulde gir også en ny dimensjon .... Husk god temperatur i rommet også evt. redskaper Klemmer her og der kang og gjøre susen..............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå