AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Ble fryktelig nysgjerrig, så jeg kjøpte en linjal og sjekke partneren min. Målte hans til ca. 12-13 cm. Og fant også ut at avstanden mellom øyene hans var vel 18 cm. Eller... Var det omvendt? Må nok kontrollsjekke. 💆 Anonymkode: 4b50a...388
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #3 Skrevet 28. februar 2019 4 minutter siden, Thoughtful skrev: Er du sammen med en hammerhai? Den skjønte jeg ikke. Beklager. 🙈 Anonymkode: 4b50a...388
Thoughtful Skrevet 28. februar 2019 #4 Skrevet 28. februar 2019 Ingenting å beklage, såpass tåler jeg.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #5 Skrevet 28. februar 2019 9 minutter siden, Thoughtful skrev: Ingenting å beklage, såpass tåler jeg. Hammerhaien er forresten en fantastisk skapning, men jeg tror avstanden mellom øra , hvis de har noen, er stor. 😋 Anonymkode: 4b50a...388
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #6 Skrevet 28. februar 2019 På det svenske Flashbackforumet har moderatorene laget en tråd som heter "Den stora och ENDA kukstorlekstråden (Om stora och små snoppar, alltså)". De har altså kun én tråd som handler om penisstørrelser, alle forsøk på å starte en ny tråd om penisstørrelse blir flyttet inn i denne tråden av moderatorene. Jeg tror dette begrenser trollevirksomheten og skulle ønske KG kunne gjøre det samme. Anonymkode: 41468...cac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå